ترامپ: ان بی سی نیوز جعلی است و حتی از شبکه سی ان ان هم صداقت کمتری دارد

رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی توییتری، شبکه «ان بی سی نیوز» را به سبب افشای درگیری لفظی میان او و تیلرسون به باد انتقاد گرفت.ترامپ این شبکه را از سی ان ان بی صداقت تر خواند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، امروز (چهارشنبه)، در پیامی توییتری شبکه تلویزیونی «ان بی سی نیوز» را به سبب افشای درگیری لفظی میان او و رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه این کشور، به باد انتقاد گرفت. ترامپ در این توییت، خواستار عذرخواهی مسئولان این شبکه به سبب آنچه وی دورغ‌پراکنی خواند، شد.

براساس گزارش ان بی سی نیوز، تیلرسون در جریان دیگری لفظی با ترامپ بر سر سیاست‌ خارجی‌اش، او را «احمق» خطاب کرده بود. گزارش این شبکه ساعاتی پیش از حمله توییتی رئیس جمهور آمریکا، از درگیری لفظی ترامپ و تیلرسون پرده برداشت. همچنین براساس این گزارش، تیلرسون قصد داشته است پس از این درگیری لفظی از سمتش استعفا دهد؛ اما، مقامات دولت ترامپ او را از این کار باز می‌دارند.

ترامپ در واکنش به خبر ان بی سی نیوز در توییتی نوشت: ان بی سی نیوز جعلی است و حتی از شبکه سی ان ان هم صداقت کمتری دارد. این دو شبکه برای گزارشگری خوب، مایه ننگ هستند. تعجبی ندارد که میزان استقبال از خبرهای آن‌ها بسیار پایین است.

ترامپ در توییت دیگری در این باره نوشت: رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه و معاون اول –مایک پنس– به کلی داستان ان بی سی نیوز را تکذیب کرده‌اند. گزارش این شبکه خبر جعلی بوده است. مسئولان این شبکه باید از مردم آمریکا عذرخواهی کنند.

این در حالی است که تیلرسون، امروز در یک نشست خبری و در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا ترامپ را احمق خوانده است یا خیر، گفت قصد ندارم به چنین مسائل پیش پا افتاده‌ای بپردازم.

ترامپ روز یکشنبه در چندین پیام توییتری، نارضایتی خود را از سیاست‌های تیلرسون نشان داده بود. او در یکی از توییت‌های خود نوشته بود تیلرسون با ادامه تلاش‌ها برای گفتگو با مقامات کره شمالی، تنها وقت خود را هدر می‌دهد. رئیس جمهور آمریکا در توییتی دیگر نوشته بود: رکس انرژیت را نگه دارد. ما کاری را که باید، انجام خواهیم داد.

کد خبر: 843127

وب گردی

وب گردی