اعلام اسامی دانشگاه‌های برتر در حوزه رفاه دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فهرست ۱۰ دانشگاه برتر و پیشرو کشور را در بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این خبر گفت: دانشگاه‌های علامه طباطبائی، بوعلی سینا، تبریز، تهران، شهیدچمران اهواز، کردستان، شهیدمدنی تبریز، صنعتی امیرکبیر، شهید باهنرکرمان و رازی کرمانشاه از جمله دانشگاه‌هایی هستند که در حوزه بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی برتر و پیشرو انتخاب شده‌اند.

وی ادامه داد: در بحث بهبود فضای خوابگاهی حدود ۴۶۳ خوابگاه با رتبه‌های ۳و ۴ در کشور وجود داشت که این خوابگاه‌ها با مشارکت دانشگاه‌ها و حمایت صندوق رفاه دانشجویان در تابستان امسال ارتقا یافتند که تعدادی از دانشگاه‌ها نیز توانستند خوابگاه‌های خود را به رتبه‌های بالاتر از سطح ۲ ارتقا دهند.

یزدان‌مهر گفت: در مجموع برای تابستان امسال ۵۰۳ خوابگاه دانشجویی در طرح بهبود فضای خوابگاهی قرار گرفتند که دانشگاه‌ها با تلاش جهادی و حمایت صندوق رفاه دانشجویان اقدام به تعمیر، بازسازی و در نهایت ارتقا به رتبه‌های بالاتر کردند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: 10 دانشگاه برتر اعلام‌شده از جمله دانشگاه‌هایی هستند که در حوزه بهبود فضای خوابگاهی و تغذیه دانشجویی پیشرو شده‌اند. برخی از این دانشگاه‌ها خوابگاه‌های رتبه‌های ۳و ۴ ندارند و رتبه‌های ۲و ۱ را ارتقاء می‌دهند.

کد خبر: 843183

وب گردی

وب گردی