بروجردی: دولت و ملت سوریه توطئه های آمریکایی و صهیونیستی را به شکست کشاندند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و ملت سوریه با استقامت و پایداری توانستند توطئه محور امریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای آن ها را به شکست بکشانند.

به گزارش ایسکانیوز، علاءالدین بروجردی و هیات همراه روز پنجشنبه با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه دیدار و پیرامون موضوعات مختلف و روابط دوجانبه گفت و گو و تبادل نظر کرد.

بروجردی در این دیدار با تبریک پیروزی های ارزشمند اخیر ارتش سوریه در جبهه های مختلف اظهار داشت: سوریه نماد مقاومت در مقابل دشمنان در میان کشور های منطقه است و عظمت تحولات اخیر سوریه در آینده بیشتر درک خواهد شد.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت ملت سوریه نمونه ای از تحولات تاریخی و ماندگار در تاریخ منطقه و جهان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه اخیر بشار اسد به مقام معظم رهبری بیان کرد: این نامه نشان دهنده عمق پیوندهای میان دو کشور و نقش مثبت جمهوری اسلامی ایران در پیروزی های اخیر است.

بروجردی اضافه کرد: محور مقاومت در منطقه با دشمنان مشترکی مواجه است و این امر همکاری و هماهنگی مستمر و منظم میان کشورهای عضو محور مقاومت را ضروری کرده است .

وی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های گسترده صنعتی و اقتصادی جمهوری اسلامی، بر آمادگی ایران برای کمک به بازسازی سوریه تاکید کرد.
علاءالدین بروجردی روز چهارشنبه نیز در دمشق با 'ولید المعلم' وزیر امورخارجه و 'حموده یوسف الصباغ' رئیس جدید مجلس سوریه دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه شب در راس هیاتی پارلمانی وارد پایتخت سوریه شد.

301

کد خبر: 843243

وب گردی

وب گردی