ضیافت خودروسازان در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 + معرفی خودروها

چهلمین نمایشگاه خودروی توکیو، 26 مهر برگزار می‌شود و تا 3 آبان ادامه خواهد داشت و مدل‌هایی مفهومی که به نمایش در‌خواهند آمد، نشان از عزم خودروسازان در تولید نسخه‌های جدید در آینده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در این نمایشگاه مانند چهلمین دوره ی خود، پیش نمایشی ارائه می شود که تعداد فروش بلیت آن برای عموم محدود است.

نمایشگاه خودرو توکیو نمایشگاه جامعی خواهد بود که شامل خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری، موتور سیکلت، وسایل نقلیه، قطعات، ماشین آلات و ابزار و تعمیرگاه خودرو است.

جای تعجب نیست که تاکنون شرکت هایی با نام تجاری ژاپنی، لیست خودروهای خود را اعلام کرده اند.

لیست خودروهایی که به نمایش در خواهند آمد:

Lexus LC F

Lexus RX seven-seater

Nissan Leaf

Nissan Leaf Nismo

Subaru WRX STI S208

Toyota ‘Supra

لیست خودروهای مفهومی:

Honda Sports EV concept

Honda Urban EV concept

Lexus mystery concept

Mazda rotary sports concept

Mitsubishi e-Volution concept

Nissan Juke EV – possibly new-gen preview

Nissan Z next-gen preview

Subaru Viziv sports concept

Suzuki concepts

Suzuki Jimny

Toyota Corolla successor, or Corolla hot hatch

Toyota Supra concept

تویوتا با سوپرای کانسپت

toyota-supra-concept-render

تویوتا پیش‌نمایشی از سوپرا را به‌صورت مفهومی در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۱۷ خواهد داشت. طراحان SupraMKV جدیداً رندرهایی از این خودروی اسپورت دیفرانسیل عقب را منتشر کرده‌اند. این افراد با استفاده از جدیدترین تصاویر جاسوسی سوپرا اقدام به طراحی رندرها کرده‌اند. تویوتا در طراحی این خودرو از کانسپت FT-1 نیز الهام گرفته است. کانسپت یاد شده حدود سه سال پیش و به منظور اعلام تولید مجدد سوپرا به نمایش درآمد.


کانسپت نیسان Z

nissan_render

در نمایشگاه خودروی توکیو، نیسان از نسل آینده‌ی کانسپت Z که از طیف متنوع قوای محرکه سود برده و بهترین‌های ژرمن را به چالش خواهد کشید رونمایی خواهد کرد. کانسپت جدید Z از نسبت‌های ابعادی مشابه کوپه‌ی ۳۷۰Z سود خواهد برد و طراحی ظاهری گوشه‌دار به همراه جلوپنجره‌ی جدید نیسان را خواهد داشت. زیر پوست مدل جدید پلتفرم FR-L اینفینیتی Q60 قرار می‌گیرد اما با این تفاوت که فاصله‌ی بین محوری کوتاه‌تری خواهد داشت. سه نوع قوای محرکه نیز در این خودرو ارائه خواهند شد. اولین نمونه پیشرانه‌ی بازنگری شده‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری با قدرت ۳۰۴ اسب بخار است. کامل کننده‌ی مدل‌ها پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری با توربوی جدیدی است که قدرت ۴۰۵ اسب بخاری و گشتاور ۴۷۵ نیوتون متری خواهد داشت. این قدرت از طریق گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه به چرخ‌ها انتقال خواهد یافت. این امر باعث خواهد شد نیسان Z رو در روی خودروهایی چون پورشه ۷۱۸ کیمن S و ب ام و M2 قرار بگیرد.


مینی‌ون‌های سفارشی هوندا

honda-tokyo-auto-salon-2017-4

هوندا سه مینی ون سفارشی‌سازی شده خود را که در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد منتشر نموده است. تمامی این سه مدل بر پایه مینی ون Freed این کمپانی ساخته شده‌اند. اولین آن‌ها که با نام Modulo X از آن یاد می‌شود، به لطف تزئینات سفید و مشکی زیاد روی بدنه که تناقض زیبایی با رنگ سفید خودرو ایجاد نموده، ظاهری کاملاً اسپرت را به هوندا فرید داده است.


honda-tokyo-auto-salon-2017-2

دومین مدل سفارشی برای نمایشگاه اتوسالن توکیو با نام Active شناخته می‌شود و به‌گونه‌ای طراحی شده که شخصیتی فعال و عاشق گشت‌وگذار داشته باشد. از موارد قابل‌توجه آن می‌توان به افزایش ارتفاع خودرو، نوارهای روی بدنه با تزئینات سبز روشن، رینگ‌های ویژه و یک رنگ بدنه بنفش مات جذاب اشاره کرد.

هوندا همچنین می‌گوید قصد دارد یک نسخه خاص از مدل S۶۶۰ با کابین لوکس چرمی در این نمایشگاه معرفی کند، ولی هنوز تصویری از این خودرو منتشر نکرده است.

نمایشگاه خودرو توکیو 2017 ،26 مهر (October 27 ) برگزار می‌شود و تا 3 آبان (November 5 ) ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 8 بعداز ظهر روز های دوشنبه تا شنبه و روزهای تعطیل و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 6 بعداز ظهر پذیرای علاقه مندان است.


منبع: carscoops
مترجم: گلاره خادم وصال

401

کد خبر: 843269

وب گردی

وب گردی