اتحادیه پوشاک تهران به فروشندگان پوشاک هشدار داد که بر اساس ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری کالای خارجی که بدون مدارک قانونی وارد کشور شده قاچاق محسوب می‌شود و علاوه بر ضبط کالا، مرتکبین نیز مجازات خواهند شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ اتحادیه صنف تولید کنندکان و فروشندگان پوشاک تهران با صدور اطلاعیه ای برای متصدیان واحدهای صنفی فروشندگان پوشاک درباره ضبط کالا و مجازات فروشندگان پوشاک خارجی بدون مدارک قانونی واردات هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است:«بر اساس ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خرید، فروش، عرضه، حمل و نگهداری کالای خارجی که بدون مدارک قانونی وارد کشور شده است، قاچاق محسوب می‌شود و برابر قانون علاوه بر ضبط کالا، مرتکبین نیز مجازات خواهند شد. در این راستا طرح تشدید مبارزه با کالای قاچاق انواع البسه و پوشاک از صبح روز شنبه مورخ 29 مهر سال جاری با همکاری تمامی دستگاههای نظارتی اجرا خواهد شد.

از تمامی متصدیان واحدهای صنفی پوشاک انتظار دارد تا همکاری لازم را معمول نموده و از عرضه و نگهداری کالاهای و اقلام غیرمجاز، اجتناب نمایند.»

402

کد خبر: 843407

وب گردی

وب گردی