نشست استاندار مازندران با رؤسای دانشکده ها / آموزشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان

همزمان با آغاز سال جدید و به منظور تشریح روند حل و فصل انتقال بند " پ " ماده 65 قانون برنامه ششم توسعه؛ نشست استاندار مازندران با رؤسای دانشکده ها ، آموزشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی استان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، در ابتدای این جلسه علی اصغر بزرگی رییس آموزشکده فنی و حرفه ای امام صادق(ع) بابل و رییس منطقه هشت دانشگاه فنی و حرفه ای ضمن تبیین مأموریت های دانشگاه فنی و حرفه ای به تشریح موفقیت ها و مشکلات مربوط به انتقال اسناد مربوط به دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای و کشاورزی پس از انتزاع از وزارت آموزش و پرورش، پرداخت .

دکتر بزرگی ضمن قدردانی از استاندار مازندران خواستار تشکیل کارگروهی جهت حل و فصل نهایی انتقال بند " پ " ماده 65 قانون برنامه ششم توسعه شد.

در ادامه ربیع فلاح استاندار مازندران ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه و تبریک سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، تقویت دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای را تقویت تولید، اشتغال و کارآفرینی بیان کرده و بر توسعه فعالیت های فنی و حرفه ای به عنوان یک سیاست راهبردی مهّم تأکید کرد .

استاندار مازندارن از راه اندازی مرکز جدید در غرب استان ابراز خرسندی کرد و بر توسعه رشته های مربوط به گردشگری و هتلداری تاکید کرد.

همچنین دکتر ربیع فلاح خواستار تبیین و انعکاس بیشتر مأموریت های این دانشگاه از طریق صدا و سیمای واحد استانی شد.

در پایان این جلسه علی اصغر بزرگی از سوی استاندار محترم مازندران به نمایندگی از رؤسای مراکز مازندران جهت حضور در شورای اداری استان مازندران انتخاب شد.

کد خبر: 843502

وب گردی

وب گردی