پیام تبریک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به 2 دانشجوی قهرمان

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی دانشجویان این دانشگاه را در مسابقات جهانی ووشو و مسابقات کشتی فرنگی داخل سالن آسیا2017 تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، در متن پیام دکتر رهبر به امیرمحمد رضایی دانشجوی واحد مشهد برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی ووشو آمده است: «کسب غرور آفرین مدال ارزشمند طلای مسابقات جهانی ووشو را به جنابعالی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و شادباش می گویم. بی گمان این افتخار آفرینی شما، نتیجه تلاش های مستمر و برنامه ریزی مسئولان فدراسیون و مربیان دلسوز است که توانستید پرچم مقدس کشورمان را در این مسابقات به اهتزاز درآورید. توفیق روز افزون و سلامتی جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.»

همچنین رییس دانشگاه آزاد در پی کسب مدال طلا توسط پژمان پشتام، دانشجوی واحد یادگار امام(ره) در مسابقات کشتی فرنگی داخل سالن آسیا2017 در پیامی نوشت: «کسب غرور آفرین مدال ارزشمند طلای مسابقات کشتی فرنگی بازی های داخل سالن آسیا 2017 را به جنابعالی، خانواده محترمان، جامعه کشتی و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و شادباش می گویم. بی گمان افتخار آفرینی شما، نتیجه تلاش های مستمر و برنامه ریزی مربیان دلسوز است که توانستید پرچم مقدس کشورمان را در این مسابقات به اهتزار در آورید. توفیق روزافزون و سلامتی جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.»

کد خبر: 843588

وب گردی

وب گردی