شکستن شیشه ۶ بانک و یک صرافی در محدوده ونک تهران

رئیس پلیس پایتخت در خصوص شکسته شدن شیشه ۶ بانک و یک صرافی در محدوده ونک تهران در بعدازظهر گذشته گفت: هیچ مسئله امنیتی‌ نبوده و ۲ نفر از دستگیرشدگان در اعترافاتشات عنوان کردند که بیکاری و عدم اشتغال آنها را به این کار واداشته است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در خصوص حادثه شکستن شیشه تعدادی بانک در شمال شهر تهران در شب گذشته گفت: در ساعات بعدازظهر و شب دیروز در نقاط شمالی تهران به خصوص در محدوده میدان ونک شیشه‌های 6 بانک و یک صرافی شکسته شد.

رئیس پلیس پایتخت گفت: به دنبال وقوع این حادثه مأموران پلیس پایتخت در محل حاضر شده و پس از انجام کارهای اطلاعاتی توانستند 2 نفر را دستگیر کنند.

این مقام ارشد پلیس پایتخت با بیان این مطلب که بقیه نفرات شناسایی شده‌اند در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص انگیزه این افراد از شکستن شیشه‌های بانک‌ها بیان داشت: در بازجویی‌های اولیه دستگیرشدگان بیکاری و عدم اشتغال خود را دلیل ابراز نارضایتی و شکستن شیشه‌ها عنوان کرده‌اند و در بازجویی آنها پلیس به مورد خاصی نرسیده است.

سردار رحیمی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا به صورت باندی این عمل انجام شده، گفت: این عملکرد به صورت باندی نبوده و افراد به صورت مجزا اقدام به شکستن شیشه‌ها کرده‌اند اما چون به دنبال هم و در یک بازه زمانی انجام شده این تصور را می‌دهد که به صورت باندی بوده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی تهران بزرگ با تأکید بر این مطلب که هیچ مسئله امنیتی در کار نبوده، گفت: به زودی خبرهای خوبی را در این زمینه اعلام خواهیم کرد.

706

کد خبر: 843703

وب گردی

وب گردی