تشکیل کارگروه تحول اداری در شورای اسلامی شهر کرج

موضوع " تحول اداری "سیستم مکانیزاسیون در شهرداری که با مردم نیز ارتباط مستقیمی دارد را مطرح می کند. عملکرد این سیستم نقش مهمی را در جلب رضایت شهروندان در ارتباط با نحوه خدمات رسانی شهرداری ایفا می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، کارگروه تحول اداری که موضوع " ورود به تکنولوژی و اصلاح ساختار اداری " در شهرداری را دنبال می کند، بنا به ضرورت های مطرح شده در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج ایجاد شد. بی شک در جریان ورود به تکنولوژی اگر تفکر راهبردی وجود داشته باشد در سیستم مدیریتی شاهد تحول چشمگیری خواهیم بود.
رحیم خستو رئیس کارگروه تحول اداری در شورای شهر کرج، ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این کارگروه گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه کارگروه های تخصصی با هدف بررسی کارشناسانه و تخصصی مباحث شهری و بهره مندی از ظرفیت اساتید و متخصصین تشکیل شد. مسئولیت کارگروه تحول اداری که عملکرد آن مرتبط با سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری کرج است،برعهده اینجانب گذاشته شد. این کارگروه نحوه صحیح مدیریت و دستیابی به دستاوردهای مفید در حوزه تکنولوژی و مدیریت شهری را دنبال می کند.
وی از مباحث نرم افزاری و سخت افزاری، شیوه های صحیح مدیریتی، رویکرد ها و اهداف به عنوان کلید واژه های کارگروه تحول اداری یاد کرد و گفت: کارشناسان و متخصصین حوزه شهری در کارگروه تحول اداری به رصد این مباحث می پردازند و به دنبال راهکارهای صحیح نظارتی در راستای تحقق این مهم در مدیریت شهری هستند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج بیان کرد: تا کنون بیشترین هزینه حوزه فناوری و اطلاعات شهرداری کرج در بخش سخت افزاری صرف شده است که با توجه به پراکندگی در اجرای طرح ها و عدم تمرکز سازمان بر هدف اصلی، فعالیت کارگروه برای پرداختن به موضوع سخت تر شده است.
وی، ارتقای زندگی شهروندان را موضوع مهم کارگروه تحول اداری عنوان کرد و گفت: در این کار گروه وضعیت زندگی شهروندان بررسی و نقش سازمان فناوری و اطلاعات در ارتقاء این مهم رصد می شود.
خستو خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم سازمان فناوری و اطلاعات را با دیگر بخش های شهرداری و نهادهای مرتبط برای ارتقای زندگی شهروندی پیوند بزنیم تا زمینه های شهر الکترونیک فراهم شود.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: ما به دنبال چابکسازی سازمان IT هستیم تا با استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس نقشه راه را برای تحقق شهر الکترونیک طی سال های آتی تدوین کنیم.
خستو با بیان اینکه تمام اموال شهرداری مربوط به مردم است و مردم حق دارند بدانند دارائی هایشان صرف چه مواردی می شود، عنوان کرد: اراده شهردار کرج نقش آفرینی موثر در بهبود وضعیت موجود شهر دارد و این مهم تنها با همکاری و همیاری شورا و شهرداری و با رویکرد خدمت رسانی به نتیجه می رسد.

902/900

کد خبر: 843744

وب گردی

وب گردی