برخورد 2 دستگاه پراید در بزرگراه باکری/ 8 نفر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد 2 دستگاه پراید در بزرگراه باکری خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز 2 دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه باکری بالاتر از همت با یکدیگر برخورد کردند.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 12:45 امروز به سامانه 125 آتش نشانی شهرداری تهران اعلام شد و به دنبال آن بلافاصله ایستگاه شماره 27 به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند 2 دستگاه خودروی سواری پراید با 8 سرنشین با یکدیگر برخورد کردند.

وی اضافه کرد: در اثر این حادثه ترافیک نسبتا سنگینی در محل حادثه ایجاد شده بود،پیش از رسیدن آتش نشانان،هر 8 نشین از داخل خودرو ها خارج شده بودند.یکی از این خودروها دچار نشت بنزین شده بود که آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی های لازم، خودروها را به حاشیه بزرگراه ها منتقل کردند.

ملکی بیان کرد: 8 نفر در این حادثه مصدوم شدند که 4 نفر مرد و 4 نفر زن بودند اما مصدومیت آن ها جدی نبود، فقط یک خانم میانسال در دچار مصدومیت شدیدتری شد،تمامی مصدومان این حادثه به عوامل اورژانس تحویل داده شدند تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

وی در پایان تاکید کرد: آتش نشانان در ساعت 13:28 به عملیات خود پایان دادند و محل حادثه برای بررسی علت وقوع آن به عوامل پلیس راهور سپرده و معبر بازگشایی شد.

701

کد خبر: 843774

وب گردی

وب گردی