تلاش ناکام موساد برای جاسوسی از حزب الله لبنان

سازمان امنیت لبنان یک تیم جاسوسی سه نفره را به اتهام رابطه با موساد برای جمع آوری اطلاعات از مقاومت لبنان دستگیر کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری معا، سازمان امنیت لبنان یک تیم جاسوسی سه نفره را به اتهام رابطه با موساد برای جمع آوری اطلاعات از مقاومت لبنان دستگیر کرد.

روزنامه لبنانی الاخبار اعلام کرد: در ادامه و تکمیل ضربات وارده به شبکه های معاند و تروریستی، واحد اطلاعات سازمان امنیت لبنان در روزهای گذشته شبکه ای سه نفره را متلاشی کرد. این افراد مظنون به ارتباط با اسرائیل بوده که در برج البراجنه و دیر قوبل فعالیت داشته اند.

این روزنامه افزود: این عملیات با دستگیری دو نفر از این افراد در برج البراجنه و الحدث آغاز شد و روز گذشته (جمعه) با دستگیری یک نفر دیگر از آنها در دیر قوبل تکمیل شد.

اطلاعات منتشر شده بیانگر آن است پس از اینکه ارتباط یکی از متهمین به نام «عباس، س» با موساد به اثبات رسید، خود این شخص نیز به این فعالیت ها اعتراف کرد . این فرد در ابتدای دستگیری بازجویان خود را شگفت زده کرده چرا که مدعی شده تنها برای سرگرمی با اسرائیل ارتباط داشته اند! و این درحالی است که از منزل وی تجهیزات رایانه ای و الکترونیکی کشف شده است.

روزنامه الاخبار اعلام کرد: یکی از این افراد اهل بقاع بوده و دیگری اهل جنوب و مسئول این شبکه در اسرائیل است. همچنین اطلاعات منتشر شده بیانگر آن است که اخیراً افراد زیادی در لبنان دستگیر شده اند که برای موساد فعالیت می کرده اند.

کد خبر: 843798

وب گردی

وب گردی