از برترین های شرکت های فناوری نانو تقدیر شد

با حضوردبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت های برتر در حوزه نانو تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، رضا اسدی فر مدیر کارگروه صنعت و بازار ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در دوازدهمین دوره از جشنواره تقدیر از برترین های نانو که در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است گفت: در این جشنواره از شرکت های صادر کننده برتر که فروشی بالای 5 میلیارد تومان داشتند تقدیر می شود هم چنین شرکت های فناور برتری که در سال 95 حداقل به میزان 50 میلیارد تومان فروش داشتند مورد تقدیر قرار می گیرند.

وی افزود: در دو سال گذشته 5 هزار تقاضای صنعتی و حدود 70 مورد انتقال تکنولوژی موفق داشتیم که از این میان 4 مورد در هفته اخیر نهایی شده که به موجب نهایی شدن قرارداد این شرکت ها امروز تفاهم نامه آن به امضا می رسد.

اسدی فر در پایان خاطر نشان کرد: یکی از این شرکت ها توانسته مواد قابل بازیافت را جایگزین مواد پلیمری کند که به همین دلیل وزن محصول حدود 50 درصد کاهش پیدا کرد و محصول به مواد قابل بازیافت تبدیل شد.

در ادامه این مراسم با حضور سرکار دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت های برتر در حوزه نانو تقدیر شد.

شرکت های فناور به ترتیب: شرکت پارسا پلیمر شریف، اکسیر نانو سینا و آرپاژ کامپوزیت رتبه اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش شرکت های صنعتی شرکت صاایران، بهسرام و گونام رتبه اول تا سوم را کسب نمودند در بخش سوم و شرکت های صادر کننده شرکت های فناوران نانو مقیاس، پردیس چینی باختر، پوشاک نانو مهیار، فرش فرهی و گروه صنعتی شیشه کاوه حائز رتبه شدند.

کد خبر: 843953

وب گردی

وب گردی