استفاده نکردن از ورزشکار خارجی تصمیم عاقلانه ای است/ امید دارم که امسال هم قهرمان سوپر لیگ می شویم

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد گفت:از تصمیم مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر استفاده نکردن از بازیکن خارجی در تیم های دانشگاه آزاد حمایت می کنم.

فریبا جلالیان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: 12 ورزشکار اجازه حضور در سوپر لیگ بدمینتون بانوان را دارند و بنده به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی 11 ورزشکار را به فدراسیون بدمینتون اعلام کرده ایم، که از این ورزشکاران 2 نوجوان ، 5 جوان و 4 ورزشکار بزرگسال حضور دارند، ما هم اکنون در حال تمرین و آماده سازی ورزشکاران برای سوپر لیگ کشور هستیم و امید داریم امسال هم همچون سال گذشته به مقام قهرمانی سوپرلیگ بدمینتون بانوان دست یابیم.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر مسوولان فدراسیون بدمینتون تصمیم بگیرند و حمایت کنند با هماهنگی مسوولان ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آماده اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی را داریم.

سرمربی بدمینتون بانوان دانشگاه آزاد در ادامه عنوان کرد: از تصمیم مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر استفاده نکردن از بازیکن خارجی در تیم های دانشگاه آزاد حمایت می کنم. این تصمیم درست و سنجیده ای است و منجر می شود تا به ورزشکاران داخلی بیشتر فرصت بازی برسد و از پتانسیل داخلی بهره مند شویم.

602

کد خبر: 844079

وب گردی

وب گردی