بررسی راه های گسترش همکاری های مشترک علمی و فناوری تهران و جاکارتا

سرپرست وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه با وزیر علوم و تحقیقات اندونزی دیدار و در باره راهکارهای گسترش همکاری های مشترک علمی و فناوری تهران و جاکارتا بحث و تبادل نظر می کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد نصیروزیر علوم اندونزی که در راس یک هیئت بلند پایه از مسئولان آموزش عالی این کشور به تهران سفر کرده است، با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین رئیس ستاد نانو فناوری ایران نیز دیدارو گفتگو می کند.

دیدار با رئیس دانشگاه شیراز و بازدید از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دیگر برنامه های وزیر علوم اندونزی در سفربه ایران است.

دکتر نصیر در ادامه برنامه های خود در سفر به جمهوری اسلامی ایران، در آئین گشایش پنجمین نشست کمیته علم و فناوری سخنرانی می کند.

امضای سند همکاری های مشترک علمی و فناوری ایران و اندونزی و آغاز فصلی تازه درتعامل ها و ارتباطات علمی مشترک دو کشوردر حوزه هایی همچون نانو و بایوتکنولوژی، هوافضا، پارک های علم و فناوری، طرح های مشترک تحقیقاتی و تبادل استاد و دانشجو از جمله اهداف سفر وزیر علوم اندونزی به جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

کد خبر: 844129

وب گردی

وب گردی