یکی از معابر منطقه 7 به نام شهدای ناجا نامگذاری شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ، همزمان با گرامیداشت هفته ناجا گفت: منطقه 7، حد فاصل خیابان دکتر شریعتی تا خیابان شهید صیاد شیرازی به نام شهدای ناجا نامگذاری شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، در ابتدای این مراسم سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن تقدیر از شهرداری تهران و شهرداری منطقه هفت، تصریح کرد: پلیس امروز برای این که امنیت و آرامش را کماکان در سطوح مختلف جامعه به آحاد مردم تقدیم کند بیش از 13 هزار شهید را در عرصه های مختلف نظم، امنیت و انضباط تقدیم کشور کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ناجا امروز گمنام هستند، اظهار داشت: در شهادت همچنان باز است، در یکی دو روز گذشته شاید حداقل یکی دو شهید را در نقاط مرزی برای مبارزه با قاچاقچیان و ... تقدیم این کشور کرده ایم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه پلیس امروز در کنار مردم و یار و همراه آنهاست، افزود: امروز پلیس ما با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا و با تعیین مسیر همراهی، همدلی، هماهنگی با آحاد جامعه برای برقراری نظم و امنیت و انضباط در حال تلاش بی وقفه شبانه روزی هستند.
در ادامه این مراسم دکترسمیه حاجوی شهردا منطقه ضمن تبریک هفته ناجا، گفت: کارکنان نیروی انتظامی از تمامی توان و ظرفیت خود برای افزایش امنیت و آسایش مردم استفاده می کنند.

حد فاصل خیابان دکتر شریعتی تا خیابان شهید صیاد شیرازی به نام شهدای ناجا نامگذاری شد

رحیمی گفت: در راه ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت جامعه خون های مطهری تقدیم شده و اکنون شهدای نیروی انتظامی مانند نگین درخشانی بر تارک ناجا در حال درخشیدن هستند.
شهردار منطقه 7 تاکید کرد: موفقیت نیروی انتظامی در عرصه های گوناگون مرهون همراهی و همکاری خانواده های پرسنل ناجا است به همین خاطر باید از تلاش های خانواده کارکنان نیروی انتظامی بالاخص خانواده های شهدای ناجا تشکر و قدردانی کرد.
دکتر حاجوی با تاکید بر اینکه شهدای نیروی انتظامی شهیدان نظم و امنیت هستند، یادآور شد: شهدا و خانواده های معززشان با خدا معامله کرده اند و شهدای نیروی انتظامی از آنجا که در راه برقراری امنیت کشور جان خود را فدا کردند، جایگاه والایی دارند.
اضافه می شود، در حاشیه این مراسم از مادر شهید محمد علی دولت آبادی با اهداء لوح تقدیر و گل، تجلیل شد.
706

کد خبر: 844151

وب گردی

وب گردی