دانش آموزان منطقه 7 آموزش بازیافت می بینند

معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت :طرح آموزش بازیافت به دانش آموزان منطقه7 با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با مقوله محیط زیست و ارتفا سطح آگاهی آنان اجرا می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، محمدرضا غلامی با اعلام این مطلب گفت: آموزش طرح تفکیک از مبدا وجداسازی پسماندهای خشک با موضوع بازیافت و حفظ محیط زیست در مدارس به منظور جلب مشارکت شهروندان و ارتقا سطح آگاهی آنان اجرا می‌شود.
وی در ادامه گفت :برای نهادینه کردن آموزشهای تفکیک پسماند و حفظ پاکیزگی محیط زیست از دوران کودکی، در راستای رسیدن به اهداف شهرداری تهران و اداره آموزش شهروندی در خصوص تفکیک پسماندهای خشک از مبدا، آموزشگران اداره بازیافت، اقدام به آموزش بازیافت در سطح مدارس منطقه کرده است.

طرح آموزش بازیافت به دانش آموزان سطح منطقه با هدف گسترش فرهنگ تفکیک مواد بازیافتی و پسماند‌‌های خشک و تر از مبدا و ارتقای سطح آگاهی آنان اجرا می شود


غلامی گفت: دانش آموزان از این طریق با مقوله محیط‌زیست آشنا می شوند تا بتوانند بین خودشان گروه‌های زیست‌محیطی برای محله یا مدرسه‌شان شکل دهند.
وی در پایان اضهار داشت: چنین گروه‌هایی می تواند به عنوان مهمترین سرمایه اجتماعی آن محله یا مدرسه عمل کرده و حجم بالایی از آلودگی‌ها را کاهش دهد؛‌ضمن اینکه با ورود آنها به بازار کار این افراد در حوزه فعالیت خود رعایت استانداردهای زیست‌محیطی را در دستور کار خود خواهند داشت.
706

کد خبر: 844163

وب گردی

وب گردی