پلمب مرکز غیرمجاز خدمات سولاریوم در کرج

مدیر بازرسی و نظارت اصناف البرز گفت : یک مرکز غیرمجازکه اقدام به خدمات سولاریوم می کرد دراین شهرستان کرج دراین استان پلمب شد.

به گزارش ایسکانیوز، رمضان رستمی افزود: این واحد متخلف با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی محل پلمب شد.
وی با اشاره به غیرمجاز بودن انجام خدمات سولاریوم تصریح کرد: باتوجه به اینکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خدمات سولاریوم را به علت عوارض حاد پزشکی غیرمجاز اعلام داشته و تاکنون هیچگونه مجوزی درخصوص واردات دستگاه های سولاریوم صادر نکرده گاهی اوقات شاهد انجام این خدمات بصورت غیرمجاز هستیم.
رستمی به برخورد قاطع و بدون اغماض با متصدیان انجام سولاریوم تاکید کرد و خاطرنشان کرد: قانونگذار دخالت در امور پزشکی را در زمره جرائم کیفری قرار داده و حسب این موضوع دربرخورد با انجام این گونه خدمات، با توجه به قاچاق بودن دستگاه ها و همچنین دخالت در امور پزشکی، محل بلافاصله پلمب و متصدیان جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی معرفی شوند.
وی گفت در گفت وگو با ایرنا گفت: تمام فعالان در حوزه خدمات آرایشی با توجه به حساسیت و اهمیت بهداشتی و درمانی، از قانون و بخشنامه های ابلاغی تبعیت کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت مواجهه با واحدهای انجام خدمات سولاریوم و سایر خدمات غیرمجاز مراتب را از طریق تلفن های 5-32218154 بازرسی و نظارت اصناف اطلاع تا مورد پیگیری قرار گیرد.

901

کد خبر: 844174

وب گردی

وب گردی