اعزام تیم ملی پارا تکواندو به مسابقات قهرمانی جهان

رئیس انجمن پاراتکواندو از اعزام تیم ملی کشورمان به رقابت‌های قهرمانی جهان در لندن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مسعود لشگری در این باره گفت: تیم ملی پاراتکواندو با ترکیب 5 ملی پوش در رقابت های قهرمانی جهان لندن حضور می‌یابد و 23 مهر ماه عازم این مسابقات خواهد شد.

رئیس انجمن پاراتکواندو خاطر نشان کرد: سعید صادقیان پور در کلاس K42 ، احمد نریمانی در کلاس K42، اصغر عزیزی در کلاس K44، محمود جعفرزاده در کلاس K42 و مهدی پوررهنما در کلاس K44، نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.

لشگری افزود: رقابت های قهرمانی جهان دارای امتیاز 100 و شرکت در آن و کسب امتیاز از آن برای سهمیه پارالمپیک 2020 توکیو بسیار حائز اهمیت است. نزدیک به 25 کشور در این رقابت ها شرکت می کنند و بهترین پاراتکواندوکاران جهان در آن حضور دارند.

وی گفت: ایران در دور پیشین این مسابقات که دو سال گذشته در ترکیه برگزار شد، توانست در بخش مردان به مقام سوم دست یابد و امیدورایم با توجه به آمادگی ملی پوشان و تمریناتی که در این ایام داشتند، ضمن حفظ جایگاه گذشته ایران آن را ارتقا دهیم.

رئیس انجمن پاراتکواندو تصریح کرد: خوشبختانه ملی پوشان کشورمان شرایط خوبی دارند و در دنیا نیز جز بهترین ها هستند. مدعای این مطلب اعلام رسمی فدراسیون جهانی تکواندو در خصوص رنکینگ ورزشکاران این رشته در ماه اکتبر سال 2017 هست که بر اساس آن مهدی پور رهنما، سعید صادقیان پور و اصغر عزیزی در جایگاه نخست ، محمود جعفرزاده در در رده دوم، احمد نریمانی در جایگاه سوم، سجاد جوانبخت در جایگاه چهارم، محمد رضا شعبانی در جایگاه هفدهم و محسن عبدی در جایگاه سیزدهم قرار دارند.

تیم ملی ایران 23 مهر ماه با سرپرستی مسعود لشگری عازم لندن خواهد شد و پیام خانلرخانی، به عنوان سرمربی تیم ملی و مهدی احمدی به عنوان مربی تیم ملی، ملی پوشان را همراهی می کنند.

رقابت های هفتمین دوره مسابقات جهانی پاراتکواندو 27 مهر ماه برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان 29 مهر ماه به کشور بازمی گردند.

602

کد خبر: 844177

وب گردی

وب گردی