این استان از امن ترین استان های کشور است

فرمانده انتظامی استان گفت: کهگیلویه وبویراحمد جزء امن ترین استانهای کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، فرمانده انتظامی استان در نشست هم اندیشی با سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و شورا‌های اسلامی استان گفت: کهگیلویه وبویراحمد در کاهش سرقت رتبه نخست، در پیشگپیری از وقوع انواع جرم جزو سه استان برتر کشور و در زمینه کشفیات مواد مخدر و نزاع‌های دسته جمعی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

سردار مهدی انصاری با اشاره به اینکه حل اختلافات خانوادگی، ماموریت و مسئولیت در برابر امنیت وافزایش آن، از جمله وظایف سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و شورا‌های اسلامی است از آن‌ها خواست در برقراری امنیت و اعتمادسازی بازوی توانمند نیروی انتظامی باشند.

وی در خصوص به هلاکت رساندن سارق شروری که ماه گذشته یکی از نیرو‌های انتظامی را به شهادت رساند گفت: با کسی که به مال وجان مردم دست درازی کند و امنیت و نظم استان را بر هم بزند به شدت برخورد خواهد شد.
سران طوایف، ریش سفیدان، متنفذان و اعضای شورا‌های اسلامی هم در این جلسه، فرهنگ غلط در برگزاری جشن‌های ازدواج، قومیت گرایی، مهاجرت از شهر‌ها به روستا‌ها به ویژه یاسوج، بیکاری، تورم و قانون گریزی شهروندان به عنوان مهمترین مشکلات و معضلات در استان اشاره کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، همچنین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در دیدار رو در رو با مردم، مشکلات آن‌ها را از نزدیک بررسی کرد.
سرهنگ اسماعیل خوشوقت گفت: تعویض پلاک، خلافی و ترخیص خودرو‌ها و موتورسیکلت، بیشترین مشکلات دراین حوزه را به خود اختصاص داده اند.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، جمعی از کارکنان این نهاد و فرمانده نیروی انتظامی استان بخشی از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه وبویراحمد در جمع کارکنان نیروی انتظامی گفت: امنیت، بهتر از سلامت است، چون در سایه امنیت است که سلامت در جامعه حاکم می‌شود.

902/900

کد خبر: 844182

وب گردی

وب گردی