مسئولان دانشگاه فرمایشات رهبری در خصوص توجه به دانشجویان را نصب العین قرار دهند

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد طی بیانیه ای بیان کرد: جای تأسف است که مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی یک استان که خود منبع و مرکز رسیدگی به سلامت و بهداشت جسمی و روانی عموم مردم است، فاقد یک درمانگاه مجهز، آمبولانس و حتی پزشک کشیک می باشد.

به گزارش ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در پی درگذشت زهره قاسمی دانشجوی ترم 9 این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

اینک که در فصل برگ ریزان پاییز و در غروبی دلگیر در جمعه ای از تبار انتظار، دست تقدیر گلی از میان بوستان علم و دانش را به سر منزل مقصود رهنمون ساخته و در ماه حزن و اندوه حسینی، شاهد درگذشت خواهری محجبه و با بصیرت هستیم؛ از خداوند منان خواستار علو درجات اخروی برای آن بانوی گرانقدر را داشته و برای خانواده، دوستان و همسنگران ایشان صبر و سلامتی را خواستاریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن ابراز همدردی با خانواده، دوستان و همه ی داغداران این حادثه تلخ، به عنوان بزرگ ترین و پیشرو ترین تشکل دانشجویی، خود را متعهد می داند، نکاتی هرچند کوتاه اما پر معنا و دلسوزانه را جهت ممانعت از تکرار چنین حوادث دلخراشی یادآور گردد.

جای تأسف است که مجموعه دانشگاهی علوم پزشکی یک استان که خود منبع و مرکز رسیدگی به سلامت و بهداشت جسمی و روانی عموم مردم است، فاقد یک درمانگاه مجهز، آمبولانس و حتی پزشک کشیک می باشد که امید است این حادثه تلنگری باشد برای مسئولان دانشگاهی جهت برطرف کردن هر آنچه قصور و کوتاهی تاکنون در این زمینه بوده است.

رسیدگی به وضعیت فیزیکی و زیرساختی خوابگاه های دانشجویی و بهبود بخشیدن به کیفیت زندگی خوابگاهی دیگر خواسته این تشکل و همه دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد می باشد.

به دلیل اینکه همه نگاه ها و نظرات در این چند روز به سوی مسئولین مربوطه این دانشگاه می باشد، لذا از همه این عزیزان خواستاریم با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه ی توجه به جوانان و دانشجویان این سرزمین، هر آنچه تلاش و کوشش که تاکنون انجام داده اید را دوچندان نموده و نگذارید در ایامی دیگر شاهد پرپر شدن سال ها زحمت و تلاش خانواده ای روستانشین گردید که همه ی ما در روز جزا در قبال کارهایمان نزد ایزد منان مسئولیم.

کد خبر: 844237

وب گردی

وب گردی