۱۲ طرح رفاهی دانشگاه تهران افتتاح شد

طرح های بازسازی خوابگاه های کوی پسران، ادامه ساخت درمانگاه کوی پسران، بازسازی خوابگاه کوی فاطمیه دختران، بازسازی و محیط سازی خوابگاه چمران دختران و خوابگاه های سطح شهر دانشگاه تهران امروز با حضور رییس سازمان امور دانشجویان و رییس دانشگاه تهران در کوی دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم افتتاح طرح های رفاهی دانشجویی دانشگاه گفت: شرایطی که در گذشته در خوابگاه های این دانشگاه وجود داشت در شأن دانشجویان دانشگاه تهران نبود و تلاش کردیم این روند را اصلاح کنیم.

وی عنوان کرد: بودجه دانشجویی و یارانه غذایی این دانشگاه ۱۰ درصد افزایش یافته است اما در مجموع و به دلیل تورم می توان گفت این بودجه مشابه سال ۹۰ است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ تنها سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات از سوی صندوق رفاه به این دانشگاه اختصاص یافت که اکنون این رقم به ۲۰ میلیارد ریال رسیده است.

دکتر به نژاد گفت: مدیریت سبز در خوابگاه ها از برنامه های این دانشگاه است که از سال گذشته آغاز شده و در سال جاری نیز با اولویت دنبال می شود.

تاکنون یک و نیم میلیارد تومان هزینه برای ساخت درمانگاه خوابگاهی این دانشگاه اختصاص یافته است و در ترم جاری این درمانگاه افتتاح خواهد شد.

کد خبر: 844262

وب گردی

وب گردی