اسرائیل در اسارت وحشت؛ مقاومت در مسیر اقتدار

یک عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان با اشاره با ادامه توطئه چینی محور سعودی _ آمریکایی _ صهیونیستی علیه مقاومت تاکید کرد آمریکا، اسرائیل و نظام سعودی ناتوان تر ازآن هستند که مواضع ما را تغییر دهند یا ما را بترسانند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه المنار،«شیخ نبیل قاووق» با اشاره به دخالت‌ها و مواضع مداخله‌جویانه و تحریک آمیز مقامات رژیم سعودی درباره لبنان تاکید کرد دخالت‌های رژیم سعودی در امور داخلی لبنان،خطر آتی برای این کشور به شمار می‌رود.

«شیخ نبیل قاووق» اظهار داشت : کسانی که خواهان خیر و ثبات برای لبنان و لبنانی‌ها هستند و ادعا می‌کنند در جایگاه دوستی برای لبنان قرار دارند، هرگز لبنانی‌ها را علیه یکدیگر تحریک نمی‌کنند. سیاست عربستان سعودی با توجه به دخالت‌هایش در امور داخلی لبنان بر همه افشا شده است، اما پایبندی و چنگ زدن اکثریت لبنانی‌ها به وحدت ملی خود، ضربه و شوکی به سیاست سعودی وارد کرده است و راه را به روی تلاش‌هایش برای کشاندن مجدد لبنان به سمت فتنه قطع کرده به ویژه این که سیاست‌های سعودی سبب مصایب و شکاف‌ها و تنش‌های سیاسی می‌شود.

قاووق خاطر نشان کرد هنگامی که پروژه تکفیری در سوریه شکست خورد، ملاحظه کردیم که آمریکا مجبور شد با کمک به گروه تروریستی داعش در اشغال «القریتین» در سوریه، نقاب از چهره‌اش بردارد، در پی اشغال شهر القریتین در نزدیکی دمشق از سوی شبه نظامیانی که ازحمایت مستقیم آمریکا برخوردارند، گروه تروریستی داعش رسما مسئولیت آن را برعهده گرفت و این اعلام رسمی از سوی داعش، همکاری آمریکا با این گروه تروریستی در رویارویی با ارتش سوریه و همپیمانانش را برملا کرد.

وی افزود: سوریه توانست با تکیه بر حمایت حزب الله ودیگر همپیمانان، مرحله خطر و تمام مراحل دشوار را پشت سر بگذارد و ما امروز پیروزی‌ها را تکمیل می‌کنیم تا معادلات جدیدی را تثبیت کنیم که این امر عمق راهبردی مقاومت به شمار می‌رود و نقش و جایگاه و تاثیرگذاری حزب الله در معادلات بزرگ در منطقه را تقویت می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب الله تصریح کرد : مابعد پیروزی‌ها در دیرالزور، حمیمه و المیادین اوضاع هرگز همانند قبل آن نخواهد بود، معادلات تغییر یافته است و قدرت مقاومت با تکیه بر عمق استراتژیک خود درمقابل هرگونه خطر آتی اسرائیلی افزایش یافته است . این مسئله سبب شده تا اسرائیل اسیر رعب و وحشت و نگرانی شود.

شیخ قاووق اظهار داشت : هر گاه حزب الله پیروز و نقش و قدرت آن تقویت شد، آمریکا، اسرائیل و نظام سعودی به تحمیل تحریم‌ها و طبقه‌بندی‌های تروریسمی که قبلا آن را آزمودیم، متوسل شدند اما آن ها ناتوانتر از آن هستند که موضع ما را تغییر دهند یا ما را بترسانند یا در مسیر حرکت ما وقفه و مانع ایجاد کنند، چرا که ما نبرد را در صحرای سوریه، دیرالزور، حمیمه والمیادین تا نابودی داعش تکمیل می‌کنیم. در سایه وجود مقرها یا گذرگاه‌هایی که داعش در سوریه برای هدف قرار دادن لبنان استفاده می‌کند، این کشور(لبنان) در امان و امنیت نخواهد بود، هنگامی که در سوریه می‌جنگیم و نبرد نابودی داعش را تکمیل می‌کنیم، در حقیقت از مردم و وطن و دستاوردهای ملی حمایت می‌کنیم، بنابراین ما هرگز اجازه نخواهیم داد که حتی یک مقر یا گذرگاه برای داعش در سوریه باقی بماند که بخواهد از آن برای حمله به کشور استفاده کند.

کد خبر: 844287

وب گردی

وب گردی