رعد : دشمنان مقاومت روحیه قهرمان ساز حزب الله را هدف قرار داده اند

تمامی جهان جمع شدند تا دولت سوریه را ساقط کنند اما با تلاش نیروهای مقاومت و شهیدان این هدف محقق نشد. آن ها با وجود این که از بدترین نوع تروریست ها با تامین هزینه های تسلیحاتی و مالی استفاده کردند اما در تحقق اهداف خود شکست خوردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از العهد، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان امروز (یکشنبه) تاکید کرد: حمله کنونی که ایران و مقاومت لبنان را هدف گرفته، مردان و شخصیت ها و منابع موشکی و نیروهای نخبه را هدف نگرفته بلکه هویتی که چنین قهرمانی را می سازد و این تحولات را محقق می کند هدف گرفته است.

وی افزود: از این جهت عجیب نیست که آنها هویت ما را هدف قرار دهند تا موجب نابودی، تخریب وجهه و دست کشیدن از این هویت از سوی ما شوند.

رعد افزود: تمامی جهان جمع شدند تا دولت سوریه را ساقط کنند اما با تلاش نیروهای مقاومت و شهیدان این هدف محقق نشد. آن ها با وجود این که از بدترین نوع تروریست ها با تامین هزینه های تسلیحاتی و مالی استفاده کردند اما در تحقق اهداف خود شکست خوردند.

رعد در حاشیه هفته بزرگداشت شهید علی غالب یاسین در حسینیه "کفرتبینت" بیان کرد: با وجود حمایت مالی و تسلیحاتی و تلاشی که دشمنان بکار بستند دست خالی برگشتند.

کد خبر: 844290

وب گردی

وب گردی