35 هزار تماس از سوی مردم با پلیس 110 به صورت روزانه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، گفت: روزانه بیش از 35 هزار تماس با پلیس 110 برقرار می‌شود که 13 هزار تماس عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم صبحگاه پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روزانه بیش از 35 هزار تماس از سوی مردم با 110 انجام می‌شود که 13 هزار تماس عملیاتی می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: میانگین حضور پلیس در حال حاضر 7 تا 8 دقیقه است که ممکن است در برخی موارد 20 دقیقه نیز طول بکشد که سعی کرده‌ایم با تقویت پلیس 110، خدمت‌رسانی را بهتر کنیم.

وی به گلایه مردم در خصوص کیفیت رسیدگی اشاره و بیان داشت: برای این موضوع هم اقدامات آموزشی را آغاز کرده‌ایم.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت در خصوص پلیس دوچرخه‌سوار اعلام کرد: پیشنهاداتی برای تهران آماده تقدیم به فرماندهی است که در صورت تأیید به سمت استفاده از موتورهای برقی و دوچرخه‌ها برویم؛ البته منوط به تأیید مقام فرماندهی می‌باشد و در صورت تأیید اولویت با پلیس راهنمایی و رانندگی است.

فعالیت پلیس دوچرخه‌سوار منوط به تأیید فرماندهی است

سردار رحیمی با اعلام این مطلب که حق‌الکشف مواد مخدر در حال پرداخت است و میزان آن فرقی نکرده است در خصوص مبارزه با کالای قاچاق اعلام کرد: این مسأله اولویت اساسی پلیس است و در 6 ماه اول 50 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی گفت: پلیس در گمرک و محورهای مخفیانه حضور دارد و تلاش می‌کند تا مانع از قاچاق کالا شود؛ البته دستگاه‌های دیگر نیز باید پای کار بیایند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص سامانه 197 خاطرنشان کرد: در تهران بزرگ یگان فوریت‌های 197 در جای جای تهران راه‌اندازی کردیم تا به گلایه و شکایات رسیدگی شود؛ گاهی نیز ممکن است مواردی انجام نشود چرا که از توان و حوزه مأموریتی پلیس خارج است.

706

کد خبر: 844356

وب گردی

وب گردی