تقدیم یک نمایش به حمید سمندریان، هما روستا و کودکان کار

کارگردان «مرد بالشی» از تقدیم این نمایش به دو هنرمند برجسته و درگذشته تئاتر، هما روستا و حمید سمندریان خبر داد، و گفت: همچنین با توجه به دغدغه ای که نسبت به کودکان کار دارم تمام اجراهای این نمایش را به آنها تقدیم کرده ام.

سیاوش اسد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره تازه ترین نمایش خود با عنوان «مرد بالشی»، اظهار داشت: متن این نمایش با «ملکه زیبای لینین» تلفیق شده است و شخصیت های نمایش نیز کاراکترهای نمایشنامه «ملکه زیبایی لینین» هستند. همچنین سعی کردم شخصیت های دیگری از متون نمایشی معروفی را وارد اجرا کنم.

وی افزود: در لایه های درونی متن نمایش «مرد بالشی» دختری است به نام «ماریان» که راوی داستان است اما در متن اصلی او لال است.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: المانی وارد اجرای «مرد بالشی» شده است به نام فست فوروارد که برای اولین بار است در ایران از این شیوه در یک نمایش استفاده می شود.

به گزارش ایسکانیوز، اجرای نخست نمایش به حمید سمندریان و هما روستا، هنرمندان فقید تقدیم شد و تمامی اجراهای «مرد بالشی» هم به کودکان ایرانی تقدیم خواهد شد.

در «مرد بالشی» ساناز سماواتی، کیارش حقگو، بهنام سرلک، ترانه ولدیان، غزل مردی، سیاوش اسد و حمید عرب به ایفای نقش پرداخته اند.

نمایشنامه این اثر نوشته مارتین مک دونا است و از یکشنبه 16 مهرماه تا جمعه 12 آبان در مجموعه تئاتر پایتخت هر شب ساعت 21 روی صحنه می رود.

بازیگران فرم (تیم آلفا) این نمایش نیز پرهام رادش، پریسا زند باف، تمیم سعیدی، پرتو ربیعی و خشایار راد شهیدی هستند.

در خلاصه نمایش آمده است: در شهر قتل هایی اتفاق می افتد که طبق داستانهای یک نویسنده است و کارآگاه ها در جست وجو قاتل یا قاتلین هستند.

501

کد خبر: 844360

وب گردی

وب گردی