پاسخ قاطعانه به احتمال مربیگری لوو در بایرن

اولیور بیرهوف، مدیر فنی تیم ملی آلمان هرگونه احتمال حضور یوآخیم لوو روی نیمکت بایرن مونیخ در فصل آینده را رد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، پس از اخراج آنچلوتی از بایرن، یوپ هاینکس به طور موقت تا پایان فصل،هدایت مونیخی ها را بر عهده خواهد داشت؛ ولی از فصل بعد یک مربی دیگر روی نیمکت این تیم می نشیند. نشریه بیلد حتی یوآخیم لوو، سرمربی موفق کنونی تیم ملی آلمان را هم به عنوان یکی از نامزدهای هدایت بایرن عنوان کرده است.

بیرهوف در واکنش به این خبر گفت:« در فوتبال چیزی غیر ممکن نیست و نمی توان به طور کامل چیزی را منتفی دانست.

معتقدم لوو با توانایی هایی که دارد، می تواند هدایت هر تیم باشگاهی در فوتبال دنیا را بر عهده بگیرد ولی باید توجه داشت که او تا 2020 با فدراسیون فوتبال قرارداد دارد و اگر بایرن برای او با ما تماس بگیرد، بلافاصله پاسخ رد خواهیم داد. این پرونده از حالا بسته شده است.»

لازم به ذکر است که یوآخیم لوو اکتبر 2016 در مصاحبه ای، پذیرش هدایت یک تیم باشگاهی را وسوسه کننده دانسته بود و با توجه به اینکه وی به افتخارات زیادی در عرصه ملی دست یافته، بعید نیست در پایان بازی های جام جهانی شاهد حضور او روی نیمکت بایرن باشیم.

البته به جز یوواخیم لوو، نام های دیگری نیز برای هدایت باواریایی ها مطرح شده که مهم ترین آن ناگلزمان، سرمربی موفق و جوان هوفنهایم بوده است که در فصول اخیر با تیمش عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی موفق شد این تیم گمنام را راهی پلی آف لیگ قهرمانان کند اما آنجا مغلوب لیورپول شد.

همچنین لوییس انریکه نیز دیگر نام مطرح شده است اما با توجه به تجربه نه چندان خوب بایرن در استفاده از مربیان خارجی در فصول اخیر، احتمالا گزینه بعدی آلمانی خواهد بود.

606

کد خبر: 844362

وب گردی

وب گردی