بازگشت امجد خان به ایران/ اعزام 8 ورزشکار به مسابقات جاکارتا

رییس فدراسیون اسکواش گفت:امجد خان مربی پاکستانی سابق تیم های ملی اسکواش ایران به استخدام هیات اسکواش تهران درآمده و هفته آینده به ایران می آید تا مربی پایه تیم های اسکواش ایران شود.

مسعود سلیمانی در گفت گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: امجد خان مربی پاکستانی سابق تیم های ملی اسکواش ایران به استخدام هیات اسکواش تهران درآمده و هفته آینده به ایران می آید تا مربی پایه تیم های اسکواش ایران شود.

وی در ادامه عنوان کرد: گردهمایی همه روسای فدراسیون اسکواش کشور از 3 تا 5 آبان به میزبانی هتل همای مشهد برگزار خواهد شد و گردهمایی بزرگ روسای فدراسیون کشور با حضور مسعود سلطانی فر( وزیر ورزش و جوانان) و داورزنی (معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش) 10 اسفند ماه در تهران برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون اسکواش در ادامه تصریح کرد: از اواخر مهر ماه لیگ حذفی و لیگ برتر اسکواش بانوان و آقایان با حضور 30تیم برگزار خواهد شد و تا سال آینده ادامه خواهد داشت تا تکلیف قهرمان و نفرات برتر لیگ ها مشخص شود.

مسعود سلیمانی در ادامه اظهار داشت: مرحله سوم فراخوان مسابقات اسکواش بانوان برای انتخابی مسابقات جاکارتا 15 آبان ماه و مرحله دوم فراخوان مسابقات اسکواش اقایان 10 آبان ماه خواهد بود . لازم به ذکر است که از 2 گروه 14 نفره آقایان و بانوان برای انجام مسابقات دعوت می شوند و در نهایت 8 ورزشکار آقا و خانم به مسابقات المپیک آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد.

602

کد خبر: 844368

وب گردی

وب گردی