مشکلات دانش آموزان اهل تسنن از  کتاب درسی تا روش تدریس

وزیر آموزش و پرورش گفت: مشکلاتی که دانش آموزان اهل تسنن در کتاب های درسی، روش تدریس و نیرو انسانی دارند در کارگروه اهل تسنن بررسی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر سید محمد بطحایی، درباره تشکیل کارگروه اهل تسنن گفت: خانواده های دانش آموزان اهل تسنن نگرانی و انتقادهایی را در برخی از مسایل داشتند و به ما انتقال دادند.

وی افزود: یکی از نگرانی ها و انتقادهایی که خانواده دانش آموزان اهل تسنن داشتند این بود که مشکلاتی در کتاب های درسی، برنامه های آموزش و پرورش دانش آموزان اهل سنت یا معلمان و نیروی انسانی شاغل در مدارس وجود دارد که آنان نمی دانند این مشکلات را به کجا بگویند و چگونه برطرف کنند.
وی افزود: در همین ارتباط یک کارگروه با شرکت علمای اهل سنت و کسانی که در آموزش و پرورش اهل سنت دارای تجربه بودند، تشکیل دادیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اولین جلسه این کارگره در همین هفته برگزار می شود.

بطحایی گفت: در این کارگروه مسایل و مشکلات کتاب های درسی، روش های آموزشی و نیروی انسانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تلاش می کنیم تا این مسایل حل شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: پیش بینی ما این است که کارگروه اهل تسنن ظرف سه ماه بتواند این مسایل را شناسایی کند و راهکارهای لازم را اتخاذ و به کار گیرد.

706

کد خبر: 844370

وب گردی

وب گردی