مدیرعامل پست: دریافت تسهیلات  ۳۶ میلیارد تومانی برای رفع مشکلات شرکت ملی پست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیان انباشته از جمله معضلات موجود در شرکت ملی پست بود که در سال ۹۲ حدود ۷۸ میلیارد تومان به زیان سال های گذشته اضافه شده بود که اگر قدمی را برای بهبود زیان ها برداشته نمی شد، این زیان ها اکنون به ۹۰۰ میلیارد تومان هم می رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز؛ حسین مهری، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست در همایش امروز که به مناسبت روز جهانی پست در ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: در ابتدای دولت تدبیر و امید شرکت پست با بحران های بسیاری مواجه بود و از لحاظ حقوقی کاملا بلاتکلیف بود و واگذاری آن به بخش خصوصی در وضعیت نامعلومی به سر می برد که این امر سرمایه گذاری در شرکت پست را برای بسیاری از افراد با تردید همراه می کرد.
او در ادامه افزود: این امر باعث شد تا با سرعت هر چه بیشتر تدابیری برای وضعیت حقوقی این شرکت اتخاذ شود.
مهری اظهار داشت: زیان انباشته از دیگر معضلات موجود در این شرکت بود در سال ۹۲ حدود ۷۸ میلیارد تومان به زیان سال های گذشته اضافه شده بود که اگر قدمی را برای بهبود زیان ها برداشته نمی شد این زیان ها اکنون به ۹۰۰ میلیارد تومان هم می رسید.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای برطرف شدن مشکلات ۳۶ میلیارد تومان را به عنوان تسهیلات دریافت کردیم و مقداری هم از شرکت زیرساخت مطالبه شد.
او خاطرنشان کرد: نبود تجهیزات لازم برای بهبود عملکرد؛ بی اعتمادی ذینفعان و عدم انگیزه کارکنان این شرکت از دیگر مشکلات موجود در این مجموعه بود که در عملکرد این شرکت بسیار تاثیر می گذاشت.

در حال تکمیل...
402

کد خبر: 844411

وب گردی

وب گردی