چهارشنبه 19 مهرماه مرحله دوم جشن عاطفه ها برگزار می شود/کمک ۱۵میلیاردی به دانش‌آموزان

مدیرکل هماهنگی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه در روز چهارشنبه خبر داد و گفت: سال گذشته نیکوکاران ۱۵ میلیارد تومان در جشن عاطفه ها کمک کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، ابوالقاسم رستگار به برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور با هدف فرهنگسازی و ترویج روح نیکوکاری در میان دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش تمامی مدارس سراسر کشور به عنوان پایگاه جشن عاطفه‌ها کمک‌های دانش‌آموزان را برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌کنند.

مدیرکل هماهنگی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه پاکت‌هایی در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می‌شود، اظهار داشت: دانش‌آموزان در این روز مبالغ موردنظر را در پاکت گذاشته و به مدرسه بازمی‌گردانند و در نهایت کمک‌های جمع‌آوری شده به دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و یا به دانش‌آموزان مدارس دیگر اهدا می‌شود.

رستگار با تاکید بر اینکه در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که ۲۳ شهریور برگزار شد ۴۹ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری شده است، گفت: این کمک‌ها نسبت به سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته است که خراسان رضوی، خوزستان و فارس بیشترین کمک‌ها را داشته‌اند.

به گفته وی کمک‌هایی که سال قبل در مدارس جمع‌آوری شد ۱۵ میلیارد تومان بود.

رستگار به نحوه مشارکت‌های دیگری که از سوی امداد در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با روش‌های مختلفی مانند: *۸۸۷۷# و یا ارسال عدد ۱ به ۸۸۷۷ کمک‌های خود را ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه شماره تلفن نیکوکاری ۷۳۵۵ آماده دریافت کمک‌های مردمی است، گفت: از سوی دیگر اپلیکیشن سکه و انتخاب گزینه نیکوکاری روش دیگری است که نیکوکاران می‌توانند برای کمک به نیازمندان انتخاب کنند.

706

کد خبر: 844423

وب گردی

وب گردی