ترامپ طرح اعمال محدودیت برای مهاجران را به کنگره فرستاد

دونالد ترامپ دستور اصلاحات جهت ساخت دیوار در مرز جنوبی آمریکا، اخراج کودکان مهاجر که والدین شان همراه آنها نیست و اعمال محدودیت‌هایی برای مهاجرین را به کنگره این کشور فرستاد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده فرمان اصلاحات؛ شامل ساخت دیوار در مرز جنوبی آمریکا، بازگرداندن کودکان مهاجری که والدین شان همراه آنها نیست به کشورهای شان، بازنگری در قوانین مهاجرت و اعمال محدودیت‌هایی برای مهاجرین را به کنگره فرستاده است.

وی در نامه خود به کنگره ضمن اشاره به افزودن سیاست ها و اصول مهاجرت به این قانون گفت: "قوانین مهاجرتی آمریکا با خلاءهای بسیاری روبروست.

او گفت:" مهاجرتهای​غیرقانونی ادامه خواهند یافت و این موضوع بار سنگین و جدی را برای کارکنان و مالیات دهندگان ایالات متحده به همراه خواهد داشت."

ساخت دیوار در مرز مکزیک نیز در صدر فرمان ترامپ جای دارد. وی از از کنگره خواسته است که مبلغی را برای ساخت دیوار در مرز مکزیک اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه کودکان بدون والدینی که به طور غیرقانونی و از طریق برخی از قوانین قبلی در ایالات متحده وارد کشور شده و اقامت کرده اند، گفت: "تعداد کودکانی که از این قوانین سوءاستفاده کرده اند و همچنین تعداد کودکانی که از جنوب به کشور وارد شده اند روز به روز در حال افزایش است."

ترامپ خواستار تغییر در این قانون است و می خواهد قوانین لازمی را برای بازگشت فرزندان بدون والدین ساکن ایالات متحده به کشور های خود ایجاد کند.

وی همچنین خواسته که وزارت امنیت داخلی به کشورهای نزدیک به آمریکا جهت خارج کردن شهروندان کشورهایی که مورد تایید واشنگتن نبوده و قصد ورود به آمریکا از طریق کشورهای دوست را دارند کمک کنند.

کد خبر: 844447

وب گردی

وب گردی