تلفات رانندگی از سال 84 تا 95، از 28 هزار نفر به کمتر از 16 هزار نفر رسیده است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: تعداد تلفات رانندگی از سال 84 تا 95، از 28 هزار نفر به کمتر 16 هزار نفر رسیده است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در همایش ملی طلایه‌داران فرهنگ ترافیک که در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی با حضور 6 هزار همیار پلیس برگزار شد، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: یکی از اقدامات پلیس راهور، ارتقای فرهنگ ترافیک است و همیاران پلیس که علاقه‌مند به بسط فرهنگ ترافیک هستند به پلیس برای کنترل ترافیک کمک می‌کنند.

وی افزود: آموزش همگانی یکی از عناصر مهم در گسترش فرهنگ ترافیک است که استفاده از ظرفیت اقشار فرهنگی و همکاری سازمان‌ها برای تحقق آن اهمیت بسیار دارد.

سردار مهری ادامه داد: 10 میلیون همیار پلیس و 100 هزار فرهنگیار پلیس داریم و با اجرای طرح همیار پلیس، میزان تلفات رانندگی سیر نزولی داشته و باید طرح همیار پلیس از سطح دانش‌آموزی به دانشجویی ارتقا یابد.

وی بیان داشت: امیدواریم بازرسان نامحسوس بتوانند به کاهش تخلفات رانندگی کمک کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آموزش 12 هزار راهور محله خبر داد و گفت: تعداد تلفات رانندگی از سال 84 تا 95، از 28 هزار نفر به کمتر 16 هزار نفر رسیده است و بیش از 11 هزار نفر کاهش داشته است و این موضوع با وجود افزایش تعداد خودرو بوده است.

وی تصریح کرد: افزایش فرهنگ ترافیکی و کاهش سوانح به کمک و هماهنگی همه دستگاه‌ها به ویژه صداوسیما و رسانه‌ها نیاز دارد.

701

کد خبر: 844460

وب گردی

وب گردی