هجمه علیه ریاست قوه قضائیه به خاطر مواضع انقلابی و عملکرد وی در مواجهه با مفسدین است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: هجمه علیه ریاست قوه قضائیه به خاطر مواضع انقلابی و عملکرد وی در مواجهه با مفسدین است.

صادق مشایخی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت گفت: شاهد هجمه‌های زیادی از سوی جریان‌های فتنه‌گر و مفسدین اقتصادی علیه ریاست قوه قضائیه هستیم که قطعا به خاطر مواضع انقلابی و عملکرد وی در مواجهه با آنان است.

وی ادامه داد: متاسفانه ایادی غرب نشین و وابستگان داخلی آنها پا را فراتر گذاشته و اقدام به تهمت و توهین به خانواده وی کرده‌اند. اما بسیار زود مشخص شد تمام اتهام‌‌زنی‌ها بی‌اعتبار است و آیت‌الله آملی لاریجانی نیز گفت که این نوع اتهام زنی‌ها ارزش پاسخگویی ندارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت: مفسدین اقتصادی و فتنه‌گران جریان جدیدی را علیه نظام به راه انداخته‌اند که یکی از اقدامات آن‌ها تخریب مسئولین نظام است.

مشایخی در این باره اضافه کرد: اقدام دیگر آنها بزرگنمایی مشکلات در کشور است. کسی منکر نبود مشکلات نیست اما بزرگنمایی که وابستگان ضد انقلاب انجام می‌دهند راه رفع مشکل را نیز سخت و پیچیده می‌کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت تصریح کرد: در این موارد ملت باید بیدار باشند و به راحتی تهمت‌ها را قبول نکنند. مسئولین نظام هم باید تمام فکر خود را معطوف خدمت به مردم کنند و از مسائل حاشیه‌ای و شبهه‌انگیز دوری کنند.

کد خبر: 844505

وب گردی

وب گردی