دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تدافعی در مقابل جنگ نرم دشمنان است

به مناسبت گرامی داشت هفته ناجا  رئیس واحد میاندوآب به همراه تعدادی از کارکنان با فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب؛ دکتر مقدم در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا گفت: هفته ناجا فرصتی برای ارائه عملکرد و اقدامات شایسته پلیس است.

رئیس واحد میاندوآب اظهار داشت: پلیس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری ازامکانات و توانمندی های مطلوب در حوزه های مختلف توانسته اقتدار ایران اسلامی را در جهان به نمایش بگذارد .

مقدم ادامه داد: نیروی انتظامی بعنوان یکی از بالهای قوی نظام توانسته امنیت، عزت و اقتدار را درکشور نهادینه کند و امروز پلیس برای امنیت و امنیت برای مردم و جامعه است.

در ادامه این نشست سرهنگ شیخ نژاد فرماندهی انتظامی شهرستان میاندوآب ضمن قدردانی از همکاری های دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با معاونت اجتماعی نیروی انتظامی شهرستان در برگزاری دوره های آشنایی با انواع مواد مخدر و آسیب های اجتماعی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یک سنگر تدافعی در مقابل جنگ نرم و جنگ سایبری دشمنان همگام با پلیس بوده و با تعلیم و تربیت جوانان و نخبگان در پیشگیری از جرم توانسته نقش اصلی را ایفا نماید.

کد خبر: 844556

وب گردی

وب گردی