هدف ما صعود به لیگ برتر کشور  است /  شفر را نمی شناسم / سهمیه صعود 2 تیم به لیگ برتر عادلانه است

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان گفت:8 تیم شانس صعود به لیگ برتر کشور را دارند و هر تیمی که بتواند تا آخر بازی ها بجنگد و امتیازات لازم را کسب کند قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

محمود فکری در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: خدارو شکر شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بسیار خوب و رو به رشد است، بازیکنان ما از هماهنگی و اتحاد خاصی برخوردار هستند و هدف ما صعود به لیگ برتر کشور است ، البته در تیم مشکلاتی وجود دارد که امید دارم با درایت این مشکلات قابل حل باشد و روند رو به رشد تیم ما ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: بازی فردا مقابل شاگردان دست نشان بسیار سخت و حساس خواهد بود، ما برای این بازی بسیار آماده هستیم و با نقاط ضعف و قوت تیم ملوان آشنا هستیم و قصد داریم این بازی خانگی را با برد پشت سر بگذاریم تا همچنان صدر نشین باقی بمانیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: 8 تیم شانس صعود به لیگ برتر کشور را دارند و هر تیمی که بتواند تا آخر بازی ها بجنگد و امتیازات لازم را کسب کند قطعا به لیگ برتر صعود خواهد کرد و در بین این تیم ها نفت مسجد سلیمان از شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.

فکری در خصوص سهمیه صعود 2 تیم به لیگ برتر عنوان کرد: مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تصمیم گیرنده این موضوع هستند، اما به هرحال صعود 2 تیم از لیگ یک به لیگ برتر مناسب و عادلانه است چرا بعضی از تیم ها شرایط سخت افزاری و حرفه ای لازم را برای حضور در لیگ برتر را ندارند.

وی در پایان در خصوص سرمربی استقلال افزود: از شفر شناختی ندارم و نمی توانم درباره او نظر بدهم ، امیدوارم در استقلال موفق شود و نظم خوب و خاص را در تیم حاکم کند تا به نتیجه برسد.

602

کد خبر: 844579

وب گردی

وب گردی