رتبه دوم دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در کسب درآمدهای غیر شهریه ای

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان، از جهت سوددهی و تامین اعتیار جزء واحد های تراز اول کشور است.

یدالله ملکی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد و دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، امروز (17 مهر) در دیدار نماینده ولی فقیه با رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، با ارائه گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته از وضعیت موجود دانشگاه و روند رو به رشد واحد های دانشگاه آزاد اسلامی دراستان، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان بویژه واحد خرم آباد در چند سال اخیر با توسعه چشمگیری مواجه بوده است.

وی افزود: این توسعه در بخش های تحصیلات تکمیلی و رشته های پیراپزشکی بوده است.

ملکی با اشاره به کاهش چشمگیر درآمدها در سال های اخیر، اظهار داشت: به رغم کاهش درآمدها در سال های اخیر پروژه های نیمه تمام با صرف هزینه های سنگین تکمیل و ساماندهی شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی جامع برای سامان دهی به امور و همچنین درآمدزایی، بیان کرد: اجرای موفق این طرح ها موجب تشویق مسئولین ارشد دانشگاه از برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان شده است.

ملکی، با بیان اینکه اجرای پروژه گازرسانی یکی از دغدغه های واحدهای دانشگاهی استان بوده است، ابراز کرد: این طرح همراه با طرح رفع مشکلات گرمایشی و سرمایشی دانشجویان در خوابگاه ها با موفقیت اجرایی شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، بیان کرد: در سایه مدیریت همراه با صرفه جویی مالی در جهت رفع دغدغه های معیشتی اعضای هیأت علمی و کارکنان شاهد عملکرد بسیار موفق در جهت ارتقاء شاخصه های مالی با کسب 15 درصد درآمد غیر شهریه ای، استان لرستان هم تراز با استان قزوین در رتبه دوم کشوری قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر کلیه واحدهای استان به رغم کاهش 50 درصدی دانشجو نه تنها از زیان دهی خارج شده اند بلکه از جهت سوددهی و تامین اعتبار جزء واحد های تراز اول کشور قرار گرفته اند.

ملکی اذعان داشت: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان مخصوصاً واحد خرم آباد در شرایطی قرار دارد که احساس آرامش و همدلی و ثبات موجب دلگرمی و امید به توسعه و پیشرفت را در همه کارکنان و اعضای هیأت علمی به وجود آورده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، تاکید کرد: به حمد الله می توان ادعا کرد که امروز واحد دانشگاهی خرم آباد در یک دوران بسیار خوب و طلایی به سر می برد.

ملکی بیان کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، در شاخص های عملکرد مالی با 15 درصد درآمدهای غیر شهریه ای رتبه دوم کشوری را داراست.

وی بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد در سال های اخیر روند توسعه را در برنامه های خود به خوبی دنبال می کند و در اجرای مأموریت ها طبق گزارش های که در پایش ها ارائه می شود یکی از واحد های موفق است.

زیرساخت های لازم جهت دستیابی به توسعه در حال فراهم شدن است

وی با بیان اینکه به نظر می رسد زیر ساخت های لازم جهت توسعه در حال فراهم شدن است، گفت: این هدف با همدلی و برنامه ریزی با موفقیت دنبال می شود.

ملکی، خاطرنشان کرد: بحمدالله رضایتمندی از عملکرد دانشگاه استان به نحو محسوسی در ارزیابی ها و نگاه مسئولین وجود دارد و بدون تردید راه تعالی و رشد دانشگاه، تمسک به همین رویه مدیریتی و جلوگیری از هدر رفت سرمایه ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد، اظهار کرد: در مسیر دسترسی به این هدف باید خیلی مواظبت داشته باشیم که هدف را گم نکنیم و از کوشش و تلاش دریغ نورزیم و به خدای قادر متعال توکل کنیم.

کد خبر: 844612

وب گردی

وب گردی