نمایشگاه نگارگری با تلفیقی از فرش و ترمه برگزار می شود

نمایشگاه نقاشی- نگارگری های کمال الدین قطب از روز جمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ در نگارخانه بهنام دهش‌پور گشایش می‌یابد.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه نقاشی- نگارگری های کمال الدین قطب با نمایش ۳۵ اثر از روز جمعه ۲۱ مهر در نگارخانه دهش پور برپا می شود.

این هنرمند درباره آثار خود گفت: خود را نه نگارگر و نه نقاش می دانم و در کارهایم شیوه ایرانی به سبک خودم را دارم. این نمایشگاه نقطه عطفی در ارایه کارهای من است، هرکدام از آثار دارای عنوان و موضوع مجزا است.

به گفته وی آثارش در ۲ بخش نگارگری سنتی و کتاب آرایی (بازسازی و بازآفرینی اسناد تاریخی که زیرمجموعه ای از نگارگری است) ارایه می شود.

این هنرمند که سال ها در رشته نقاشی و نگارگری سنتی فعالیت کرده است، نقاشی های ایرانی خود را با عناصری مانند فرش، ترمه، کاغذهای خطی کهنه و فلز درآمیخته و سبک جدیدی را ارایه داده است.

کمال الدین قطب متولد ۱۳۴۸ و دانش آموخته رشته نگارگری و تذهیب است و تاکنون در بیش از ۴۰ نمایشگاه انفرادی و گروهی داخلی و خارجی آثار خود را به نمایش گذاشته است. بخشی از عواید حاصل از این نمایشگاه صرف تامین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان خواهد شد.

این نمایشگاه تا ۲۷ مهر در خیابان شهید لواسانی (فرمانیه غربی)، کوچه شهید جباریان (فروردین سابق)، کوچه مسجدی، کوچه مرمری، پلاک ۱۳ برپا خواهد بود.

503

کد خبر: 844632

وب گردی

وب گردی