اسمولوف: توجهی به جایگاه ایران در رنکینگ فیفا نداریم/ تاکتیک بازی با ایران را فاش نمی‌کنم

مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ما تاکتیکی برای این بازی داریم و نمی‌خواهم برنامه‌ها را فاش کنم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فدور اسمولوف در نشست خبری پیش از بازی تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران در ورزشگاه شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان گفت: ما بازی خودمان را شروع می‌کنیم و در خانه پذیرای ایران هستیم. به نظرم همه چیز باید خوب پیش برود.

مهاجم تیم ملی فوتبال روسیه در ادامه با اشاره به تغییر جو فوتبال در کشورش اظهار داشت: پیش از این با بازیکنان تیم ملی رفتارهای خوبی صورت نمی‌گرفت اما پس از بازی اخیر در جام کنفدراسیون‌ها برابر مکزیک شاهد تشویق بازیکنان و قدردانی از سوی تماشاگران با وجود حذف‌ شدن از رقابت‌ها بودیم.

اسمولوف درباره بازی برابر ایران گفت: درباره ایران چه چیزی می‌توانم بگویم؟ ما تاکتیکی برای این بازی داریم و نمی‌خواهم برنامه‌ها را فاش کنم. برنامه‌های خوبی هستند.

این ملی‌پوش روسی در خصوص اختلاف زیاد رنکینگ روسیه (64) و ایران (25) در فیفا خاطرنشان کرد: به رنکینگ کاری نداریم. ما 2 سال اخیر را از دست ندادیم و از بازی خودمان شروع می‌کنیم. ما میزبان هستیم و بنابراین باید همه چیز خوب باشد.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران ساعت 19:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود.

604

کد خبر: 844736

وب گردی

وب گردی