کی‌روش: دیدار مقابل روسیه یک تجربه بزرگ است/ رنکینگ فیفا جنبه سرگرمی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رنکینگ بیشتر جنبه سرگرمی برای تیم‌های ملی دارد. البته بهتر است که بالاتر از حریف باشید اما خیلی این موضوع مهم نیست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی دوستانه تیم‌های ملی روسیه و ایران در ورزشگاه کازان درباره تفاوت جایگاه این دو تیم در رده‌بندی فیفا گفت: فکر نمی‌کنم رنکینگ فیفا علاقه‌مندی ما برای این بازی باشد. فیفا واقعیت‌های تیم‌ها را منعکس نمی‌کند و شرایط موقتی مورد بررسی قرار می‌گیرد. رنکینگ بیشتر جنبه سرگرمی برای تیم‌های ملی دارد. البته بهتر است که بالاتر از حریف باشید، اما خیلی این موضوع مهم نیست. فوتبال آسیا می‌تواند از اروپایی‌ها بیاموزد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: مفتخریم که در شهر کازان و روسیه هستیم. همچنین افتخار می‌کنیم که در جام جهانی 2018 روسیه بازی خواهیم کرد. ما بازی‌های خوبی در انتخابی جام جهانی داشتیم،‌ اما الان مرحله جدیدی است. بازی با روسیه تجربه کاملی را به ما می‌دهد. چیزهای زیادی را به دست خواهیم آورد که پیش از این نمی‌دانستیم. برای ما مهم است که بازی را با یک تیم متحدتری نسبت به گذشته به پایان برسانیم.

کی‌روش همچنین خاطرنشان کرد: نتیجه بازی فردا برابر روسیه مهم است و هر دو تیم تلاش خواهند کرد. مهم‌ترین مسئله این بازی کسب تجربه و قوی‌تر شدن در یک آزمون دیگر بین‌المللی است.

دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال روسیه و ایران از ساعت 19:30 فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار می‌شود.

604

کد خبر: 844737

وب گردی

وب گردی