دانشگاه یک نهاد اجتماعی کار آفرین است

نشست هم اندیشی و بصیرتی بسیج اساتید در قالب حلقه های صالحین اساتید در سالن اجلاس علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان در این نشست که جمع کثیری از اساتید عضو کانون بسیج اساتید دانشگاههای شهرستان بوکان در سالن اجلاس علامه جعفری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان حضور داشتند، سرهنگ مقصود وکیلی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بوکان پیرامون اقدامات رئیس جمهور جدید آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و ستیزه جویی با مسلمانان به ایراد سخن پرداخت و گفت: جایگاه آمریکا در اقتصاد جهان با رشد سریع اقتصاد کشور هایی مانند هند، کره و چین به شدت کاهش یافته و تنزل پیدا کرده است و انحصار دلار از تجارت جهانی برداشته شده است.

سرهنگ وکیلی به موقعیت حساس کنونی کشور اشاره کرد و افزود : تنها با حرکت در خط ولایت، حفظ وحدت و افزایش بصیرت است که می توان با نفوذ مقابله کرد.

وی با بیان این نکته که بسیج یعنی حضور با بصیرت،متراکم و مسئولانه در نظام است و گفت: خدمات بسیج اساتید در محیطهای مدیریتی موجبات شکوفایی محیطهای دانشگاهی را فراهم کرده است.

سرهنگ وکیلی در ادامه افزود: امیدوارم این نشست ها در فاصله زمانی منظم تر با موضوع های فرهنگی ، معارف ، اقتصادی، اجتماعی و ... برگزار گردد.

در ادامه دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن تشکر از حضور اساتید در نشست بصیرتی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان عنوان داشت: جامعه امروزی ما با توجه به تهدیدات دولت های غربی و مقابله ی آنان با اسلام و اسلام خواهی مردم در سرزمین های غیر مسلمان نیازمند وحدت بیشتری است.

ضیائی گفت : دانشگاه یک نهاد اجتماعی کار آفرین است که می تواند درحوزه فعالیت خود باهدفی که مقام معظم رهبری مد نظرشان است نقش حلال مشکلات اجتماعی – فرهنگی را ایفا کند.

وی در ادامه افزود: همگی ما بایستی بدنبال تقویت نهاده های دینی خود باشیم و کمترین ضعف را از خود نشان ندهیم چرا که دشمن با کوچکترین اتفاقی بدنبال ایجاد تفرقه در جامعه ی اسلامی انفلابی ما می باشد.

ضیائی در پایان ضمن تأکید بر اهمیت و جایگاه وحدت ملی عنوان داشت: از منظر سیاسی در سطح دانشگاه ها و کلاس ها آموزشی اساتید ما بایستی ضمن روشن گری و شفاف سازی مسائل، قدرت و توان تجزیه و تحلیل را به دانشجویان آموزش دهند.

کد خبر: 844762

وب گردی

وب گردی