تقوی شخصیتی دوگانه داشت!/ تصور می‌کرد موفقیت‌های پدیده حاصل تفکرات اوست

یک منبع آگاه در باشگاه پدیده گفت: محمد تقوی شخصیتی دوگانه داشت و کارهای عجیبی انجام می‌داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد تقوی، مربی تیم فوتبال پدیده با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از قطع همکاری با این باشگاه خبر داد و بی‌لیاقتی یک سری از دوستان را دلیل این اتفاق عنوان کرد. حمیدرضا کریمویی، مدیرعامل باشگاه پدیده نیز به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد مربی این تیم درخواست اختیارات ویژه و خارج از عرف فوتبال داشته است.

یک منبع آگاه در باشگاه پدیده در این باره به خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، گفت: محمد تقوی شخصیتی دوگانه داشت و کارهای عجیبی انجام می‌داد. او اصلا متوجه کارها و حرف‌هایش نبود. نمی‌گویم تقوی به پدیده کمک نکرد اما حس می‌کرد تمام موفقیت‌های تیم متعلق به اوست! برخوردهای عجیبی داشت و متوجه نبود چه می‌گوید.

وی ادامه داد: تقوی اوایل فصل هم با محمدرضا خانزاده (مدافع پدیده) درگیر شد و اصرار داشت این بازیکن اخراج شود. در واقع توقعات و افکار نابجا داشت و درخواست‌هایی را مطرح می‌کرد که اصلا در حیطه وظایف او نبود. رضا مهاجری (سرمربی پدیده) به تقوی لطف کرد و او را به کادر فنی تیم اضافه کرد چرا که تقوی اصلا کارنامه‌ای نداشت و تنها در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده بود.

این منبع آگاه در پایان تأکید کرد: تقوی 15 سال ایران نبود و فکر می‌کرد حضور در خارج از کشور یک امتیاز ویژه برای او محسوب می‌شود. او تصور داشت که همه موفقیت‌ها و قرار گرفتن در رتبه دوم جدول حاصل تفکرات اوست. به نظر من او قدرشناسی نکرد و با این کار نسبت به مهاجری و باشگاه پدیده کم‌لطفی کرد.

604

کد خبر: 844839

وب گردی

وب گردی