هرسال برای قهرمانی می جنگیم/ عدم استفاده از بازیکن خارجی در تیم ها تصمیم عاقلانه ای نبود

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی گفت:تیم بدمینتون دانشگاه آزاد هرسال برای قهرمانی می جنگد و ما امسال هم سعی می کینم تا بابازی خوب ورزشکاران خودمان بتوانیم برای سومین سال پیاپی نیز قهرمان لیگ برتر شویم.

کسری غفوری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: تیم بدمینتون دانشگاه آزاد هرسال برای قهرمانی می جنگد و ما امسال هم سعی می کینم تا بابازی خوب ورزشکاران خودمون بتوانیم برای سومین سال پیاپی نیز قهرمان لیگ برتر شویم.

وی در ادامه افزود: تیم دانشگاه آزاد توانست هفته اول دور رفت را با 2 پیروزی برابر حریفش آغاز کند و ورزشکاران ما در هفته اول بسیار قوی و عالی با حریفان خود رقابت کردند و در هفته دوم رقابت ها نیز به میزبانی استان گلستان برگزار خواهد شد و تیم ما برای این هفته بسیار خوب تمرین کرده و ما می توانیم این هفته را نیز با برد پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم بدمینتون دانشگاه آزاد در ادامه تصریح کرد: جذب بازیکن خوب خارجی در تیم ها می تواند به عنوان مکمل و کمک کننده یار خارجی به تیم ها کمک کند و عدم اجازه استفاده از بازیکن خارجی که توسط مسوولان دانشگاه آزاد اعلام شده است تا حدودی برای تیم ها دردساز خواهد شد و چندان تصمیم عاقلانه ای نبوده است.

602

کد خبر: 844879

وب گردی

وب گردی