سعیدی: پرونده کاسپین یک مطالبه عمومی است/ قوه قضاییه روند بررسی را تسریع دهد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : موضع مجلس در خصوص پرونده کاسپین تسریع روند پیگیری و بررسی این پرونده است ضمن اینکه سرمایه ای که متاسفانه در این موضوع از طریق برخی افراد سودجو  به اموال مردم و دولت دست درازی شده است .

زهرا سعیدی مبارکه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به برگزاری جلسات وکلای ملت با قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف سپرده گذاران موسسه مالی اعتباری کاسپین گفت: طی جلساتی که با روسا و مدیران و سخنگوی دستگاه قضا برگزار شد موضع ما در این خصوص تسریع روند پیگیری و بررسی این پرونده است ضمن اینکه سرمایه ای که متاسفانه در این موضوع از طریق برخی افراد سودجو به اموال مردم و دولت دست درازی شده است .

وی اظهار داشت: خوشبختانه تیم تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در خصوص پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان با جدیت مصمم هستند تا اتلاف زمان کمتری در این خصوص صورت گیرد تا این موضوع حل و فصل شود.

نماینده مردم مبارکه اصفهان در ادامه با بیان اینکه عجله در اتمام این کار مطلوب نیست تاکید کرد: کیفیت رسیدگی از تمامی ابعاد در این پرونده به دلیل گستره وسیعی که دارد از اولویت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است چرا که ما به دنبال حل این موضوع بر پایه داشتن گزارش جامع و کامل و علل خصوص بی نقص هستیم تا بتوانیم به طور کامل از حقوق فردی مردم دفاع کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی در ادامه خاطر نشان کرد: هیات تحقیق و تفحص که در این مورد در حال پایش اطلاعات هستند مقرر شده تا با تکمیل گزارشات که بر پایه مستندات تدوین می شود بزودی گزارش جامعی را به هیات رییسه مجلس اعلام کنند.

سعیدی با اعلام اینکه بارها جلساتی در این خصوص بامسئولان قضایی کشور بویژه آقای اژه ای برگزار شد بیان داشت: بنده شخصا از سخنگوی دستگاه قضا خواستم چنین پرونده ای با این وسعت تخلف به سرعت تعیین تکلیف شده چرا که این موضوع اصلی این صندوق یک موضوع ملی و در پس آن یک مطالبه عمومی است.

وی تاکید کرد : امیدواریم قوه قضاییه با هوشمندی و تدبیر لازم به سرعت روند بررسی و پایش این پرونده را تسریع و با متخلفان این امر به جد برخورد قاطع صورت دهد.

301

کد خبر: 844913

وب گردی

وب گردی