بیرانوند: دنیا باید ممنون سپاه باشد/ تحریم سپاه تقویت تروریسم در منطقه است

نماینده سابق مجلس با اشاره به حضور مستشاری سپاه در منطقه اظهار داشت: دنیا باید ممنون سپاه باشد.

بهرام بیرانوندنماینده سابق مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در مورد سپاه گفت: سپاه یک نهاد رسمی و قانونی است که در قانون اساسی جمهوری اسلامی شرح وظایف آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: کارآمدی سپاه در داخل کشور بسیار مطلوب و درخشان است در خارج از مرز ها هم به عنوان کارشناس و مستشار در خدمت مردم منطقه است ومبنی بر درخواست کشور ها برای حضور کارشناس در مبارزه با داعش با آنها همکاری می کند.

بیرانوند تصریح کرد: اگر حضور مستشاری سپاه پاسداران نبود حیوانات خون ریزی چون داعش دولتی با امکانات فراوان تشکیل داده بودند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: سپاه خدمت بزرگی به دنیا کرده است و ناامنی را که توسط داعش در حال تبدیل شدن به یک حکومت سیاسی بود کنترل کرد، دنیا باید ممنون سپاه باشد .

وی در مورد تحریم سپاه از جانب آمریکا بیان کرد: آمریکایی ها تلاش می کنند سپاه را تحریم کنند معنای این کار این است که تروریسم را در منطقه تقویت کنند و کاری کنند تا منطقه روی آرامش نبیند.

بیرانوند ادامه داد: آمریکایی ها از روی بغض و کینه نسبت به جهان اسلام علیه سپاه در حال طراحی تحریم هستند و می خواهند زیر ساخت هایی را فراهم کنند که درخارج از مرز ها برخورد حقوقی و بین المللی با این ارگان انجام دهند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به گفته فرمانده کل سپاه پاسداران مبنی بر هم سنگ قرار دادن ارتش امریکا با داعش در صورت تحریم کردن سپاه اظهار داشت: این گفته ی درستی است زیرا آمریکایی ها شمشیر را در مقابل سپاه از رو بسته اند بنابر این برای ما هم چه داعش و چه سرباز آمریکایی فرقی نخواهد داشت اگر جایی به سپاه بخواهند آسیب بزنند در برد 2000 کیلیومتر قطعا منافع آن ها را تهدید خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: سپاه در خط مقدم مبارزه با تروریسم و مخصوصا اسراییل است. آمریکایی ها می خواهند نقشه منطقه را بر اساس منافع خود و اسراییل طراحی کنند ولی سپاه برهم زننده نقشه های آمریکا است.

وی در پایان ابراز کرد: آمریکا سپاه را مخل منافع خود می داند و می خواهد زیر ساخت های حقوقی علیه سپاه را فراهم کند .

303

کد خبر: 844949

وب گردی

وب گردی