نمی‌توان از قهرمانی حرف زد، هدف ما سهمیه است/ استقلال و سپاهان قطعا خود را بالا می‌کشند

مربی تیم فوتبال پدیده گفت: هدف‌گذاری ما از ابتدای فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

حسن بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد وضعیت تیم فوتبال پدیده پیش از دیدار هفته نهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به دلیل مصدومیت 4 بازیکن اصلی خود، کار سختی مقابل تیم خوب و آماده ذوب‌آهن داریم. کادر پزشکی در تلاش است بازیکنان مصدوم را آماده کند اما هنوز مشخص نیست می‌توانیم از آنها استفاده کنیم یا خیر. بازی خیلی سختی در پیش داریم اما تلاش می‌کنیم 3 امتیاز را گرفته و جایگاه خوب خود در جدول را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصور می‌کرد تیمش در پایان هفته هشتم، رتبه دوم جدول را در اختیار داشته باشد، گفت: هدف‌گذاری ما از ابتدای فصل، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بوده است. خوشبختانه هماهنگی کادر فنی، بازیکنان و مدیریت باشگاه باعث شد روند خوبی را طی کنیم. نمی‌توان از کسب عنوان قهرمانی حرف زد اما سعی داریم در پایان فصل جزو تیم‌های بالانشین باشیم. هر چند کار سختی پیش روی ماست چرا که استقلال و سپاهان قطعا خود را بالا می‌کشند.

مربی تیم فوتبال پدیده با اشاره به تمجید منتقدان از کیفیت بازی‌های این تیم تصریح کرد: اگر بازی‌های ما در دو فصل گذشته را نیز نگاه کنید، می‌بینید که ما در سال‌های قبل هم همین کیفیت را داشتیم اما در فصل جاری، اضافه شدن بازیکنان با کیفیت و ترمیم نقاط ضعف سبب شده در کسب نتیجه هم موفق باشیم. رضا مهاجری (سرمربی پدیده) همیشه تأکید دارد که باید از فوتبال لذت ببریم و این موضوع مستلزم ارائه بازی زیباست.

604

کد خبر: 844951

وب گردی

وب گردی