جوانانی که تحت تاثیر شبکه های مجازی تخریب گر شدند

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به رفتار افرادی که به بانک ها و مغازه ها آسیب وارد می کنند گفت: این جوانان حداکثر ۳۰ سال دارند و تحت تاثیر شبکه های معاند چنین کاری انجام داده اند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر ، سردار حسین رحیمی در حاشیه مراسم افتتاح مجتمع خدمات انتظامی در جمع خبرنگاران افزود: برخی از جوانان تحت تاثیر فضای مجازی اقدام به تخریب شیشه برخی از بانک ها در سطح شهر تهران کرده بودند که بلافاصله پلیس پایتخت وارد عمل شد و تمامی آنها را دستگیر کرد.

وی ادامه داد: از این افراد دستگیر شده ۶ قبضه تفنگ بادی و ساچمه ای کشف شد و طی صحبت هایی که از سوی پلیس با آنها انجام شد اعلام کردند که تحت تاثیر القائات یک شبکه ماهواره ای قرار گرفته اند و اکنون اظهار ندامت و پشیمانی می کنند.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: قطعا با این افراد با اغماض و عطوفت اسلامی برخورد خواهیم کرد، چرا که در شرایط هیجانی دست به تخریب شیشه برخی از بانک ها زدند و به احتمال زیاد به زودی از سوی پلیس آزاد می شوند.

در جمعه شب گذشته افرادی اقدام به تخریب و شکستن شیشه های چند بانک با استفاده از تفنگ ساچمه ای کردند. و پیش از ظهر دیروز هم شیشه یک مغازه صنایع دستی مورد هدف قرار گرفت و تخریب شد.

به گفته رییس پلیس پایتخت، این افراد با انجام شیطنت و به صورت یک بازی بچه گانه اقدام به شلیک تیر ساچمه ای و شکستن شیشه برخی از شعبات بانک های پایتخت کرده بودند.

706

کد خبر: 844985

وب گردی

وب گردی