برگزاری مسابقات تیراندازی نیروی هوایی ارتش در بابلسر

هفتمین دوره مسابقات سلاح سبک ، ویژه نیروی هوایی ارتش کشور در سطح قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در بابلسر آغاز به کار کرد

به گزارش ایسکا نیوز،سرهنگ روح الله محمودی گفت : این دوره از مسابقات به منظور حفظ آمادگی رزمی و ارتقا رزمی کارکنان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا در سطح کل منطقه 9 گانه و گروههای تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در بابلسر برگزار شد.

وی تصریح کرد این دوره از مسابقات با حضور 70 نفر از پرسنل هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دررشته های سلاح ژسه و کلت فدرلایت و بورونینگ به مدت 3 روزدر مجتمع پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر به رقابت خواهند پرداخت .

وی افزود : قبل از برگزاری این دوره از مسابقات ، در مرحله اولیه سطح گروههای ارتش کشور بهترین نفرات و نخبگان تیراندازی سلاح سبک جهت حضور دراین دوره از مسابقات شناسایی و انتخاب شدند.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت : برگزاری این مسابقات به ما کمک میکند که همه افرادی که در پدافند مشغول به فعالیت هستند هم به اعتماد به نفس بالایی دست پیدا کنند و هم سطح آموزش تخصصی شان افزایش یابد .

محمودی در ادامه با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم هدایای نفیسی اهدا خواهد شد اشاره کرد و گفت : یکی دیگر از علت های برگزاری این دوره از مسابقات ارتقای توان رزمی بوده که بتوانیم به موقع به هرگونه تهدیدات دشمنان پاسخگو بوده و چتر امنی را برای مردم واین منطقه ایجاد نماییم.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر: 845070

وب گردی

وب گردی