امضای تفاهم نامه بین دانشگاه کاشان و اکوادور

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه کاشان و دانشگاه آلفارو منابی اکوادور امضا شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه کاشان گفت: برای تسهیل تبادل علمی - بین المللی و توسعه روابط علمی و حمایت از فعالیت های تحقیقی مشترک بین دانشگاه کاشان و دانشگاه آلفارو منابی اکوادور، تفاهم نامه برای همکاری میان این دو دانشگاه به امضا رسید.
دکتر عباس زراعت افزود: تبادل اعضای هیات علمی و پژوهشگران، دانشجو، مواد آموزشی، فعالیت های تحقیقی مشترک، شرکت در سمینارها و جلسات علمی دانشگاه و ایجاد دوره های مشترک نانو، برنامه های ویژه آموزشی کوتاه مدت و توسعه برنامه های دانشگاهی مشترک از موارد این تفاهم نامه است.
رییس دانشگاه آلفار منابی اکوادور نیز در این نشست هدف از سفر خود به دانشگاه کاشان را آشنایی با ظرفیت های این دانشگاه جامع و بالا بردن کیفیت آموزشی هر دو دانشگاه اعلام کرد.
میگل کامینو افزود: این تفاهم نامه برای تبادلات و ارتباطات علمی این دو دانشگاه امضا شد و قرار است رشته های آموزشی مشترک در زمینه های نانو تکنولوژی و همچنین رشته آموزش زبان فارسی در دانشگاه اکوادور راه اندازی شود.
این تفاهم نامه که به مدت پنج سال اعتبار دارد در 9 بند به امضای دکتر عباس زراعت رییس دانشگاه کاشان و دکتر میگل کامینو رییس دانشگاه آلفارو منابی اکوادور رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر: 845108

وب گردی

وب گردی