صدور حکم سارق مسلح طلافروشی در کرج

رئیس شعبه 112 کیفری دو کرج از صدور حکم متهم سرقت مسلحانه در شاهین ویلای کرج خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، صادق حسنوند، رئیس شعبه 112 کیفری 2 کرج از صدور حکم پرونده سرقت مسلحانه از طلافروشی در کرج خبر داد و گفت: در روزهای پایانی سال گذشته فردی با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری به داخل طلافروشی در شاهین ویلا رفته و با تهدید صاحب طلافروش، مقداری طلا را داخل ساک همراه خود ریخته و از محل متواری می‌شود.

وی افزود: پس از اعلام موضوع توسط طلافروشی به پلیس، ماموران نیروی انتظامی کرج بلافاصله وارد عمل شده و با سرعت عمل خود فرد سارق را در سریعترین زمان بازداشت و تحویل مراجع قضایی دادند.

رئیس شعبه 112 کیفری دو کرج با اشاره به اینکه متهم در حین فرار اقدام به تیراندازی و آسیب به خودروی دیگری شده توضیح داد: این فرد علاوه بر سرقت مسلحانه با اتهامات دیگری از جمله حمل و نگهداری سلاح بدون مجوز، اخلال در آسایش عمومی و تخریب عمدی خودرو و حمل و نگهداری گاز اشک‌آور محاکمه شد.

وی اضافه کرد: متهم با توجه به محرز شدن بزه‌های انتسابی، مطابق قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات به 12 سال حبس تعزیری برای سرقت مسلحانه، سه سال و یک ماه حبس بابت تخریب اموال عمومی، دو فقره حبس سه ساله به دلیل حمل و نگهداری کلت کمری، دو فقره حبس سه ساله حبس بابت حمل و نگهداری گاز اشک‌آور و رد مال مسروقه محکوم شد ولی از آن جایی که اموال مسروقه با تلاش عوامل نیروی انتظامی کشف و تحویل شاکی شد متهم با تکلیفی مواجه نیست.

حسنوند از سرعت عمل نیروی انتظامی در این پرونده تقدیر کرده و افزود: ماموران نیروی انتظامی با ایثار و فداکاری و برخورد متعهدانه تضمین کننده امنیت شهروندان هستند.

901

کد خبر: 845205

وب گردی

وب گردی