امضای تفاهم‌ نامه همکاری بین پژوهشگاه نیرو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم

تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه نیرو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به منظور توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از واحد قشم، دکتر منصور آزاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم با اعلام این خبر گفت: همکاری در توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی و همکاری در مدیریت دانش در حوزه فناوری نانو از اهداف این تفاهم نامه است.

وی همچنین از ساخت نمونه­ های قابل رقابت با دستاوردهای بین‌المللی در حوزه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی و تست عملکرد آن­ها به منظور ساخت خط تولید پایلوت و امکان تجاری‌سازی محصول و همکاری در شبکه‌سازی متخصصین و آزمایشگاه‌های تحقیقاتی فناوری نانو در صنعت برق و انرژی را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

نحوه پذیرش و چاپ مقاله در فصلنامه علمی مهندسی مدیریت نوین واحد قشم

با توجه به اینکه فصلنامه علمی مهندسی مدیریت نوین تحت امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم به شماره استاندارد بین‌المللی پیایندها (شاپا) یا ISSN(2428-2383)، مورد تایید سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است، دانشجویان می توانند مقالات خود را که در زمینه های مرتبط با مدیریت مالی ، مدیریت بازرگانی (کلیه گرایش ها)، اقتصاد، حسابداری و ... جهت چاپ به سامانه مدیریت فصلنامه به نشانی (journal.iauqeshm.ac.ir) ارسال کنند.

کد خبر: 845221

وب گردی

وب گردی